witam i sie chwale

1. Data: 2003-10-01 19:23:59

Temat: witam i sie chwale
Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tu po raz pierwszy, wiec witam wszystkich serdecznie. Pisze, bo chcialam
sie pochwalic. U zaprzyjaznionej pani dr "zrobilam" sobie Botox. Jeszcze nie
minely dwa tyg. (po tylu jest dopiero wlasciwy efekt), a juz sa rezultaty.
Oczywiscie pozytywne. Milo i niezwykle przyjemnie w, hmmmm..., pewnym wieku
zobaczyc swoja odmlodniala gebe. A jeszcze fajniejsze jest to, ze znajomi,
którzy mnie jakis czas nie widzieli, mowia ze cos sie zmienilo (na plus),
tylko nie potrafia sprecyzowac co.

pozdrawiam
pa
jasio

1. Data: 2003-10-01 21:14:12

Temat: Re: witam i sie chwale
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
znajomi,
> którzy mnie jakis czas nie widzieli, mowia ze cos sie zmienilo (na

A które mięśnie sobie "sparaliżowałaś"?:-) Usta? Czoło? Oczy? Nie
zmieniła Ci się po tym zabiegu mimika twarzy?
--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-02 07:35:35

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:blfg3l$ega$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Witam:)
A dokladnieto w jakim miescie to robilas? Ile to kosztowalo? Jakie wrazenia
w trakcie?
Pozdrawiam
Mila

1. Data: 2003-10-02 09:38:44

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> A które mięśnie sobie "sparaliżowałaś"?:-) Usta? Czoło? Oczy? Nie
> zmieniła Ci się po tym zabiegu mimika twarzy?

Generalnie nie robi sie ust bo moze sie diametralnie zminic mimika twarzy
(jesli juz to robia to osoby mlodsze). swietnie dziala na okolice oczu,
czolo
pozdr

1. Data: 2003-10-02 19:04:29

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A które mięśnie sobie "sparaliżowałaś"?:-) Usta? Czoło? Oczy? Nie
> zmieniła Ci się po tym zabiegu mimika twarzy?

Czoło - zmarszczki pionowe między brwiami, oczy - zmarszczki mimiczne
"uśmiechowe", usta - zmarszczki pionowe "uśmiechnięte". Mimika mi się nie
zmieniła, natomiast podniosły się lekko kąciki ust dzięki czemu twarz
nabrała bardziej radosnego, promiennego wyrazu. Usta generalnie można robić,
ale bardzo delikatnie i ostrożnie, żeby nie przedobrzyć, bo można
wyeksponować asymetrię twarzy. Szkoleniowcy mówią, że nie można, a sami to
robią - ale cóż, jakiś kawałek tortu trzeba zachować dla siebie. Imprezę
zafundowałam sobie w Poznaniu. Kosztuje 1.500,00 zł. Ja rozliczałam się,
dzięki Bogu, w trochę innej formie :) Ale każdemu kogo na to stać, polecam.
Tylko jeden warunek - trzeba dobrze zweryfikować lekarza. Czy boli???
Trochę, ale bez zmrużenia oka do wytrzymania. Najbardziej niejprzyjemne jest
czoło, bo tam trzeba wbić się pod kątem prostym w okolice kości czołowej, a
okostna to dość wrażliwy obszar. Najmniej bolą oczy (wbrew pozorom). Usta -
tak sobie. Bardziej tkliwa jest prawa strona (uwarunkowania anatomiczne -
mniej ukrwiona, bardziej unerwiona). Ważne jest, by lekarz wymieniał igłę co
3-4 ukłucia, bo ta się b. szybko tępi. Ale generalnie jest super!!!
Szczerze polecam!!!
pozdrawiam
pa
jasio

1. Data: 2003-10-03 07:26:05

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
[ciach ciekawą całość]
> Szczerze polecam!!!

A ja tak z ciekawości się zapytam: efekt jest trwały, czy trzeba go co jakis
czas powtarzać? A jeśli tak, to jak często?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-03 10:34:09

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jakis
> czas powtarzać? A jeśli tak, to jak często?

producent mowi iz po 4-6 miesiacach nalezy ponownie wykonac zabieg
pozdr

1. Data: 2003-10-03 11:34:46

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w news:blj8ao$k4q$1@atlantis.news.tpi.pl:

> A jeśli tak, to jak często?

Jak znów ujrzysz w lustrze paszczę ze zmarszczkami;)
Ale jest i druga strona medalu. Część mięśni jest sparaliżowana, więc
zastępują je inne, przez co na buziulce tworzą się zmarszczki i bruzdy
w zupełnie dziwnych miejscach. A nadmiar Botoxu robi z twarzy maskę.
Oczywiście nie mam w tym zakresie żadnych osobistych doświadczeń i
piszę tylko na podstawie wiedzy teoretycznej.

--
mips

1. Data: 2003-10-03 15:12:11

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> [...]
> Oczywiście nie mam w tym zakresie żadnych osobistych doświadczeń i
> piszę tylko na podstawie wiedzy teoretycznej.

Też o tym słyszałam. I własnie dlatego się waham chociaż na czółko to
bym sobie wstrzyknęła troche jadu...:-)
Podobno za granicą powtarzają zabiegi aż do całkowitego zaniku mięśni...
A te zmarszczki, które się tworzą "zamiast" wyglądają o wiele gorzej niż
te naturalne:-(
A jednak zabieg dalej mnie troszke kusi... Choćby jednorazowy...:-)))

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

Gdzie kupić w sieci kosmetyki AA OCEANIC?
chwalę nową serię Gliss Kur (jedwabną - różową)
Zmeczone oczy
Trójmiasto - poszukuję wizażystki
[prasa] Pudrowanie brody