[prasa] Pudrowanie brody

1. Data: 2003-10-01 11:13:39

Temat: [prasa] Pudrowanie brody
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Czy mężczyzn czekają kłótnie z kobietami o kredki do oczu, lakiery do
paznokci i pudry brązujące? Jean Paul Gaultier, francuski projektant mody,
wprowadza na rynek nowe kosmetyki dla panów. Seria Le Beau Male (www.
lebeaumale-jpg.com) pojawi się w europejskich sklepach w tym miesiącu.

Więcej na http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
ykul=7847

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-10-01 11:22:32

Temat: Re: [prasa] Pudrowanie brody
Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> [...]
> wprowadza na rynek nowe kosmetyki dla panów. Seria Le Beau Male (www.
> lebeaumale-jpg.com) pojawi się w europejskich sklepach w tym miesiącu.

No niezle ale jakos nie potrafie sobie wyobrazic naszych panow malujacych
sie. W wielu przypadkach (np. moj maz na czym szczerze ubolewam) nawet
stosowanie kremu do twarzy stanowi ujme na meskiej dumie ;)
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-10-01 11:30:31

Od: Anna Szczawińska <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 01 Oct 2003 13:22:32 +0200, Joasia wrote:

> [...]
> sie. W wielu przypadkach (np. moj maz na czym szczerze ubolewam) nawet
> stosowanie kremu do twarzy stanowi ujme na meskiej dumie ;)

Chyba mamy tego samego męża. Mój uznaje tylko mydło, pastę do zębów
i z konieczności oprzyrządowanie do golenia. A no i dezodorant ale to
już nie dla własnej przyjemność (to jego słowa). Przekonywanie do
kremu już sobie odpuściłam
pozdr. Ankas

1. Data: 2003-10-01 11:55:53

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i z konieczności oprzyrządowanie do golenia. A no i dezodorant ale to
> już nie dla własnej przyjemność (to jego słowa). Przekonywanie do
no to z moim chlopem nie jest tak źle... bez kremu to on sie nie moze
obejsc - tylko ze uzywa brzoskwiniowego avonu co w polaczeniu z jego
skóra nos wykręca i za nic nie moge go naklonic do zmiany kremu:( zeby
jeszcze tak chetnie dezodorantu uzywał...:(

--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 2 kocie ogony i psica

1. Data: 2003-10-01 12:00:27

Od: Kacper Perschke <p...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <p...@w...pl> Anna Szczawińska napisał(a):
> Chyba mamy tego samego męża. Mój uznaje tylko [...]
> [...]

A skąd panie mnie znają? ;)

KAcper

1. Data: 2003-10-01 12:06:40

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Szczawińska" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i z konieczności oprzyrządowanie do golenia. A no i dezodorant ale to
> już nie dla własnej przyjemność (to jego słowa). Przekonywanie do

Ja jak juz koniecznie chce zeby twarz mial posmarowana kremem (bo ma tak
wysuszona ze juz platami mu schodzi) to musze to sama zrobic, no bo przeciez
on nie lubi takich mazidel! ;)))
Joasia

1. Data: 2003-10-01 12:12:25

Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i z konieczności oprzyrządowanie do golenia. A no i dezodorant ale to
> już nie dla własnej przyjemność (to jego słowa). Przekonywanie do
Mój też się krzywił na moje sugestie, że ma suchą skórę i powinien stosować
jakiś kremik. Udało mi się kupić mu balsam nawilżający po goleniu (Avon).
Coś jak krem tylko po męsku się nazywa i po męsku pachnie. :))) No i udało
mi się go do niego przekonać.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-10-01 12:38:01

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakiś kremik. Udało mi się kupić mu balsam nawilżający po goleniu (Avon).
> Coś jak krem tylko po męsku się nazywa i po męsku pachnie. :))) No i

na mojego to niestety nie dziala, buuuuu :((((
Joasia

1. Data: 2003-10-01 12:50:10

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Oct 2003, Joasia wrote:
> [...]
> wysuszona ze juz platami mu schodzi) to musze to sama zrobic, no bo przeciez
Po prostu postawic tort i BACH!;-)
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-01 15:39:56

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mężczyzn czekają kłótnie z kobietami o kredki do oczu, lakiery do
> paznokci i pudry brązujące? Jean Paul Gaultier, francuski projektant mody,
> wprowadza na rynek nowe kosmetyki dla panów
to juz chyba lekka paranoja.....
--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

---

Naucz się wykonywać makijaż na każdą okazj
Czy mycie włosów je niszczy?
NORMADERM
ciut OT: isotrexin - ile trzeba uważać?
jaki wybrać krem?