[prasa] Pudrowanie brody

1. Data: 2003-10-01 18:49:35

Temat: Re: [prasa] Pudrowanie brody
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bleskh$h1b$1@news.onet.pl...

> to juz chyba lekka paranoja.....

Jesli to chwyci to nie będzie to pierwszy raz kiedy mężczyźni używaja
kolorowych kosmetyków. Wszystko jest kwestią norm społecznych a te się
zmieniają:-)
Ciekawe co to za kredki do oczu bo puder brązujący czy odżywkę do
paznokci to i teraz niektórzy panowie używają (żel do brwi i rzęs,
korektory, pokłady...).
> ----
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-02 12:47:03

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Oct 2003, babka in klozeto ^^ wrote:

> to juz chyba lekka paranoja.....
Czy ja wiem? Kiedys w Big Brother byl gosc, ktory mial wiecej kosmetykow
niz niejedna dziewczyna...
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-02 17:14:31

Od: "Piotrek" <p...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja wiem? Kiedys w Big Brother byl gosc, ktory mial wiecej kosmetykow
> niz niejedna dziewczyna...
czy chodzi Grzesia z 1 edycji?

1. Data: 2003-10-03 05:36:08

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Oct 2003, Piotrek wrote:

> czy chodzi Grzesia z 1 edycji?
Nie. O Kena z trzeciej. Ten, co paznokcie sobie malowal. Potem gdzies
wyczytalam (moje kolezanki z pracy kolekcjonuja kolorowe pisemka), ze mial
wlasnie walizke kosmetykow, tak ze zbior kosmetykow dziewczyn przy jego
zbiorze wysiadal.
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

Naucz się wykonywać makijaż na każdą okazj
Czy mycie włosów je niszczy?
NORMADERM
ciut OT: isotrexin - ile trzeba uważać?
jaki wybrać krem?