Naucz się wykonywać makijaż na każdą okazj

1. Data: 2003-10-01 09:57:24

Temat: Naucz się wykonywać makijaż na każdą okazj
Od: "m...@g...pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurs wizażu
24 godziny, a w tym:
16 godz. teorii
8 godz. praktyki
czwartki, piątki lub niedziele.

Cena kursu: 150 zł.

tel.(081) 532 80 11

1. Data: 2003-10-01 13:42:30

Temat: Re: Naucz się wykonywać makijaż na każdą okazj
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m...@g...pl" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ble8mh$m03$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kurs wizażu
> 24 godziny, a w tym:
> 16 godz. teorii
> 8 godz. praktyki
> czwartki, piątki lub niedziele.
>
>witam
zastanawiam sie co można robic na 16 godzinach teorii z maikijazu?
uważam ze powinno byc odwrotnie wiecej praktyi,mniej teorii poza tym lepiej
uczyc sie teorii przy praktyce.
pzdr.
p.>

1. Data: 2003-10-01 15:37:24

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurs wizażu
> 24 godziny, a w tym:
> 16 godz. teorii
> 8 godz. praktyki
> czwartki, pi?tki lub niedziele.
>
> Cena kursu: 150 zł.
>
> tel.(081) 532 80 11

jakie miasto??
--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

---

1. Data: 2003-10-01 17:03:32

Temat: Re: Naucz się wykonywać makijaż na
Od: Klaudia <clodine@wytnij_to_z_adresu_bo_niepoczebne_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik babka in klozeto ^^ napisał:

> tel.(081) 532 80 11
>
> jakie miasto??

po kierunkowym wychodzi ze Lublin..
ale 150 zl i wiekszosc teoria.. ii tam ;)

pozdrawiam
klaudia

1. Data: 2003-10-02 06:45:32

Od: "m...@g...pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurs w Lublinie - a teoria w miarę - trzeba troszkę typy skóry poznać
twarzy, kształt oczu ust, rorzaje kosmetyków, no i odpowiednio dobrać.
Wszystko na kosmetykach Max Factor.
Myślę, że to rozsądne. Kosmetyki uczestnicy otrzymają.
Pozdrawiam

1. Data: 2003-10-02 11:30:13

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w jakim terminie dokładnie ma się odbywać ten kurs??

1. Data: 2003-10-02 11:46:06

Od: "m...@g...pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Termin Kursu:
19.10.2003 - i tak co niedziela 3 zjazdy

1. Data: 2003-10-03 09:12:22

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja odpadam ;(

1. Data: 2003-10-03 16:27:58

Od: "marzena" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"m...@g...pl"
> Kurs wizażu
> 24 godziny, a w tym:
> 16 godz. teorii
> 8 godz. praktyki
> czwartki, piątki lub niedziele.

Jaki dostaje papier po skończeniu kursu i co mi on daje? Czy jest to powazny
kurs w firmie ktora zajmuje sie kursami? Jakis link do strony, aderes firmy?

Marzena

1. Data: 2003-10-06 06:28:17

Od: "m...@g...pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Firma istnieje od września 2003, jest wpisana do rejestru placówek
niepublicznych miasta Lublina. Na zakończenie kursu dostaje się
zaświadczenie z programem kursu. Można samodzielnie wykonywać makijaż. Kurs
był poczatkowo organizowany na zlecenie zakładów fryzjerskich, które chciały
rozszerzyć zakres usług i tym samym zatrzymać klienta (wykonanie slubnego
makijażu kosztuje 50 zł). Ponieważ zaistniało duże zainteresowanie tymi
kursami osób prywatnych, które chciały "dorobić" wykonując makijaż na
zamówienie, postanowiliśmy rozszerzyć ofertę.

Użytkownik "marzena" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
powazny
> kurs w firmie ktora zajmuje sie kursami? Jakis link do strony, aderes

Czy mycie włosów je niszczy?
NORMADERM
ciut OT: isotrexin - ile trzeba uważać?
jaki wybrać krem?