witaminy a antybiotyk

41. Data: 2002-12-05 15:34:30

Temat: Odp: witaminy a antybiotyk
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę. Nie pisz już do mnie na priv i nie nazywaj mnie dziewczynką albo
dzieckiem :/
Kasia

42. Data: 2002-12-05 15:37:55

Temat: Re: witaminy a antybiotyk
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mysza" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam prośbę. Nie pisz już do mnie na priv i nie nazywaj mnie
dziewczynką albo
> dzieckiem :/

No to już jest poważna bezczelność ! To ja napisałem na priv ?
Czy czasem nie było odwrotnie ?
Otrzymałaś wyczerpujace informacje o które zresztą prosiłaś ! I
TY MASZ MIEĆ W PRZYSZŁOŚCI
DYPLOM WYŻSZEJ UCZELNI ! Z taką moralnością ? To taki poziom
prezentujesz ?
Powinnaś zamalować na olejno wszystkie lustra
w pokoju i łazience, bo jak sobie spojrzysz w twarz !
Popełniłaś haniebny czyn ! Jesteś nikim !

43. Data: 2002-12-05 15:45:47

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pokarmowego nie ma sensy, a wapno zawarte w mleku utrudnia
> wchłanianie antybiotyku.
Zapytam skromnie - którego antybiotyku ? Nie wiem jak u Danysza, u
Gryglewskiego mysle ze za TAKIE stwierdzenia by sie oblalo... ;-)

Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

44. Data: 2002-12-05 15:52:06

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to już jest poważna bezczelność ! To ja napisałem na priv ?
> Czy czasem nie było odwrotnie ?

Nie pisz już do mnie. Masz sklerozę? Myślisz, że pisząc na priv możesz ludzi
bezkarnie obrażać?
> Otrzymałaś wyczerpujace informacje o które zresztą prosiłaś !

O nic Ciebie nie prosiłam.
> TY MASZ MIEĆ W PRZYSZŁOŚCI
> DYPLOM WYŻSZEJ UCZELNI !

A nie pomyślałeś, że już mam taki dyplom?
Znam ludzi bez wyższego wykształcenia i zapewniam Cię, że mają więcej
kultury niż Ty.

> Popełniłaś haniebny czyn !

To straszne. I co ja teraz zrobię :/

Jesteś nikim !

Bez komentarza. Jestem bardzo zniesmaczona. Nie będę tracić czasu na rozmowy
z Tobą.
Kasia

45. Data: 2002-12-05 15:53:39

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "suzuki nakai" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:MPG.1859931abf14b1ff989784@news.cyf-kr.edu.pl..
.
> Zapytam skromnie - którego antybiotyku ? Nie wiem jak u
Danysza, u
> Gryglewskiego mysle ze za TAKIE stwierdzenia by sie oblalo...
;-)

Na ten przykład tetracyklin, ale przywołanie Profesora miało
miejsce na okoliczność stosowania w latach
70-tych doustnych antybiotyków łącznie z witaminami grupy B...
tak więc nie mieszajmy do wapna Profesora :-)
Teraz studiuje sie w grupach po kilkaset osób, za moich czasów
było raptem kilkanaście.... może jest i wiedza inna...
jfk

46. Data: 2002-12-05 15:58:13

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> TY MASZ MIEĆ W PRZYSZŁOŚCI
> DYPLOM WYŻSZEJ UCZELNI ! Z taką moralnością ? To taki poziom

A propos dyplomu wyższej uczelni- za rok będę mieć jeszcze jeden ;P

47. Data: 2002-12-05 16:46:22

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Powinnaś zamalować na olejno wszystkie lustra
> w pokoju i łazience, bo jak sobie spojrzysz w twarz !
> Popełniłaś haniebny czyn ! Jesteś nikim !

Nie chcę dolewać oliwy do ognia i nikogo jeszcze bardziej rozdrażniać, ale
tak nie można się zachowywać. To nie ma nic wspólnego z merytoryczną
dyskusją. To jest ślepe, bezsensowne ubliżanie. Jeżeli ktoś jest tak bardzo
pobudliwy, to niech da sobie trochę czasu, zanim odpowie na post. Kłótnia
jest rzeczą ludzką, ale w kłótni nie można przekraczać pewnej bariery.

Pozdrawiam, andrzej

Dziwny jest ten świat

[...]
Czasem aż wstyd przyznać się,
a jednak często jest,
że ktoś słowem złym
zabija tak, jak nożem.
[...]

48. Data: 2002-12-05 16:48:09

Od: "Tinue" <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan F. Kurkiewicz wrote:

> ... to je dobre :-) jakby powiedzieli nasi południowi sąsiedzi.
> Słyszałam... to je dobre :-) hahaha
> A słyszałas... przyszła baba do lekarza... znasz to ?

Wiem, że masz się za naj, naj, naj na tej grupie, ale informacja
pochodzi z Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc, więc zamiast się
śmiać - może czas na jakieś szkolenie z zakresu _medycyny stosowanej
obecnie_, a nie 30 lat temu? Czy może powiesz, że lekarze stamtąd nie
potrafią leczyć?

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

49. Data: 2002-12-05 16:55:18

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na ten przykład tetracyklin,

No koteczku, cieplo, cieplo.
A teraz: dlaczego? Moze t. maja jakas szczegolna budowe chemiczna?

50. Data: 2002-12-05 17:11:01

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
stosowanej
> obecnie_, a nie 30 lat temu? Czy może powiesz, że lekarze

Trzeba było to napisac, a nie "słyszałam"... Poza tym, chyba nie
dyskutujemy o ciężkich przypadkach, tylko o zwykłych infekcjach.
Poza tym 30 lat temu był tylko sulfatiazol :-)
jfk

nerwica (pytanie?)
test - nie otwiera
Chudnięcie