wizaz.pl

1. Data: 2003-04-17 12:24:00

Temat: wizaz.pl
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm co prawda mam dosc duza wade wzroku, ale chyba nie az do tego stopnia
zeby nie zauwazyc dzialu "targowisko" na stronie wizazu :( A jednak nie moge
tego zlalezc, pomimo ze ostatnio czytalam cos o ww na grupie ;( HELP

1. Data: 2003-04-17 12:50:48

Temat: Odp: wizaz.pl
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie moge
> tego zlalezc, pomimo ze ostatnio czytalam cos o ww na grupie ;( HELP

Najpierw należy wejść na Forum Dyskusyjne, a potem wybrać targowisko:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-17 14:32:34

Temat: Re: wizaz.pl
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Najpierw należy wejść na Forum Dyskusyjne, a potem wybrać targowisko:-)
>
> pozdrawiam serdecznie
> Ania z Wrocławia

Dziekuje Ci dobra kobieto :))))))))))))))

1. Data: 2003-04-17 17:13:04

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje Ci dobra kobieto :))))))))))))))

nie ma za co:-)
miłego wizażowania:-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

grrrrrr...złe doswiadczenia szamponem Dove
problemy z twarza
Czy juz uzywalyscie tego cuda???
jak zgubic 5 cmm w biodrach?
Pytanie o puder Isa Dory i wode tolaetowa z Avonu