włóczka gobelinowa na mulin

1. Data: 2003-10-29 14:35:27

Temat: włóczka gobelinowa na mulin
Od: "ala3110" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam na schemacie (jak sie dowiedzialam w pasmanterii) podane nr kolorów
włóczki gobelinowej i chciałabym się dowiedzeć jakie kolory muliny im
odpowiadają.Najbardzie zalezy mi na Aradnie:
7506
7122
7010
7958
7463
7912
7909
7191
7078
7725
7535
7491
z góry bardzo dziękuję:)

Alina
a...@p...fm
a...@o...pl
GG# 2870843

1. Data: 2003-10-29 16:53:08

Temat: Re: włóczka gobelinowa na mulin
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ala3110"

> Mam na schemacie (jak sie dowiedzialam w pasmanterii) podane nr kolorów
> włóczki gobelinowej i chciałabym się dowiedzeć jakie kolory muliny im
> odpowiadają.Najbardzie zalezy mi na Aradnie:

Te numery wygladaja na welne DMC, tu masz tabele DMC
http://www.dmc.com/eng/default_conversions.asp?cat_i
d=cc6, znajdz
odpowiednia muline DMC, a potem na ariadne korzystajac np. z Haftka.

Elzbieta

1. Data: 2003-10-30 18:51:48

Od: "ala3110" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ściagnełam sobie haftka 3,0, ale tam nie ma wszystkich DMC które są na str,
bo Ariadne to wiem że nie ma wszystkich odowiedników. Nie wiesz jest może
jakaś aktualizacja do programu??

Alina
a...@p...fm
a...@o...pl
GG# 2870843

1. Data: 2003-10-30 19:34:11

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ala3110" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> ściagnełam sobie haftka 3,0, ale tam nie ma wszystkich DMC które są na
str,
> bo Ariadne to wiem że nie ma wszystkich odowiedników. Nie wiesz jest może
> jakaś aktualizacja do programu??

Raczej nie ma, moze sprobuj tu poszukac
http://www.ariadna.com.pl/mulina_tabela.htm , jesli tu nie ma wszystkich
kolorow DMC, to jeszcze mozesz wykorzystac program Grzegorza Żochowskiego
'Haftix' albo ze strony DMC sciagnc tabele kolorow i dobrac muline Ariadny.

Powodzenia
Elzbieta

1. Data: 2003-10-31 14:22:18

Od: "ala3110" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

oki dzięki wielkie sprubóje sobie jakoś poradzić:)

Alina
a...@p...fm
a...@o...pl
GG# 2870843

witam i pytam
[gazetki] Relaks z robótkami - pytanie (długie wyszło)
druty - wzory
Czapka - wieeelka prośba!
linki - jeszcze kilka