wloski po wewnetrznej stronie ud

1. Data: 2005-06-19 13:16:55

Temat: wloski po wewnetrznej stronie ud
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Jakis rok temu zauwazylam, ze po wewnetrznej stronie ud rosnie mi kilka
dluzszych (niestety) widocznych wloskow. Po probie pozbycia sie ich
depilatorem, co niestety nie bylo dobrym pomyslem, zjawisko sie nasililo.
Nie jest jeszcze dramatycznie, ale nie podobaja mi sie moje uda - chcialabym
pozbyc sie tych dluzszych wlosow.

Jedyne wyjscie jakie widze to laser - ale to droga impreza, moze znacie
jakies tansze sposoby na pozbycie sie wloskow z wewnetrznej strony ud, albo
sprawienie by byly niewidoczne??

Pozdrawiam

Rybcia