włoski w tym miejscu...

1. Data: 2005-06-17 19:37:21

Temat: włoski w tym miejscu...
Od: "Anulka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam po kilka włosków wokół brodawek na sutkach. Jak je usunąć- obciąć,
wyrwać...? Czy ewentualne wyrwanie ich będzie bezpieczne dla piersi? Jeszcze
jedno pytanko - czy kilka włosów wokół brodawek to częste zjawisko? Z równowagą
hormonalną u mnie ok więc owe włoski to dla mnie jedynie problem kosmetyczny.
Pozdr...

1. Data: 2005-06-17 19:42:19

Temat: Re: włoski w tym miejscu...
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usuń je zwykłą maszynką jednorazową.

Pozdr. Ewa

1. Data: 2005-06-17 21:38:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W napisał(a):
> Usuń je zwykłą maszynką jednorazową.

Chyba żartujesz?! Żeby jej coraz więcej zaczęło wyrastać i to twardszych?
Ja mam dosłownie 3 takie upierdliwe włoski łącznie na dwóch piersiach i
usuwam je pęsetą.

Ewa

1. Data: 2005-06-18 13:21:00

Od: Abap <Abap(antyspam)WP@Wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anulka wrote:

> [...]
> piersi? Jeszcze jedno pytanko - czy kilka włosów wokół brodawek to częste
> zjawisko? Z równowagą hormonalną u mnie ok więc owe włoski to dla mnie

(odpowiadam z konta Przyjaciółki)

A ja tam lubie takie włoski - kobiety lubia (niekiedy) facetow z broda nie
widze w tym nic niestosownego by niewiasta miała to i owo owłosione
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2005-06-18 13:23:41

Od: Abap <Abap(antyspam)WP@Wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Abap wrote:

> [...]
>
> A ja tam lubie takie włoski - kobiety lubia (niekiedy) facetow z broda nie
> widze w tym nic niestosownego by niewiasta miała to i owo owłosione

Uzupelnienie:

(od mojej dziewczyny) - da sie usunac laserowo (ok.7zabiegow po
300zl/zabieg)
sorki za polskie literki jeszcze nie ustawilem w linuksie

Pozdrawiam
Qwax

włoski w tym miejscu...
Witaminy do włosów-polecam
[Allegro] Suszarko - lokówki na sprzedaż
obiecane namiany na pieprzykowego d-ra w Wawie
gąbeczka biotherm & clinique city block spf 15- chwalę