wlosy blond pytanie o farbe

1. Data: 2004-05-26 17:34:20

Temat: wlosy blond pytanie o farbe
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Zwracam sie do Was z nadzieja iz znajde tu odpowiedz na nurtujace mnie
pytanie. Bylam ostatnio u fryzjera robilam pasemka ale zapomnialam
zapytac... :(
Otoz mam kolor wlosow sredni blond (tak twerdza fryzjerki), dla mnie jest to
raczej ciemny blond-tzw mysi :)
Zazwyczaj ozywiam ten kolor pasemkami lub balejazem ale ostatnio zaczelam
sie zastanawiac co by nie ufarbowac calych swoich wlosow na popielaty
blond... No wlasnie i tutaj pojawia sie pytanie: czy jest taka farba ktora
bede mogla uzyc bez wczesniejszego maltretowania wlosow rozjasniaczem i bez
efektu jajecznicy na wlosach? Czy sa farby wlasnie do koloru ciemny (na
wszelki wypadek tak go okreslam) blond, ktore odpowiednio rozjasniaja po
jednym uzyciu? Czy macie takie farby wyprobowane? Jakie byscie mi polecily?
Ewentualnie prosze o porade jak i czym rozjasnic wlosy by ich zbytnio nie
zniszczyc? Przyznam iz najbardziej zalezaloby mi na farbie ktora wlosy od
razu rozjasnia do porzadanego koloru... No i zeby ladnie nakladala sie na
odrosty (rownomiernie barwiac). czy mozecie mi cos polecic co same
stosujecie i jestescie zadowolone? Aha i jescze nie chodzi mi o wlosy biale
czy bialo zolte a wlasnie jasno popielate.
Pzdr. Magda

1. Data: 2004-05-27 08:51:11

Temat: Re: wlosy blond pytanie o farbe
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
biale
> czy bialo zolte a wlasnie jasno popielate.

hej, wybierz się do sklepu fryzjerskiego, tam już ci ktoś poleci coś
odpowiedniego. Pamietaj tylko zeby nie dać się nabrac na farby z marketów,
nawet te L'Oreala czy Welli. Może to jest dobre do brązów czy innych
ciemnych, z autopsji wiem ze na blondzie mozna się nieźle przejechać:/ Nigdy
nie wychodzi to co na opakowaniu, za to zawsze na żółto (a mam kolor
naturalny zbliżony hcyba do Twojego). Ja osobiście od roku uzywam farby
Keune w czarnym pudełku, odcień popielaty blond, na wodzie 12%. Nie niszczy
bardziej niż te z marketów. Dobrze się nakłada i przede wszystkim wychodzi
sensowny kolor.
Pozdrawiam
Kroofka

1. Data: 2004-05-27 10:27:56

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - ten sam problem ma moja zona - czy te farbe mozna kupic w normalnym
sklepie? i ile kosztuje?

1. Data: 2004-05-27 12:46:58

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam - ten sam problem ma moja zona - czy te farbe mozna kupic w
normalnym
> sklepie? i ile kosztuje?
Nie w normalnym tylko fryzjerskim, takim gdzie zaopatruja sie salony
fryzjerskie. W kazdym wiekszym miescie na pewno takie sa.
A kosztuje razem z woda utleniona okolo 35 zl.
pozdrawiam
kroofka

[moze i OT] Uczulenie?
stojące_solarium_Wrocł aw