włosy w łazience... ;(

From: "ola" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: włosy w łazience... ;(
Date: 26 Apr 2005 08:48:03 +0200

Witam mam moze dosc nietypowy problem ale chcialam sie dowiedziec czy tylko ja
z tym walcze. Otoz mam dlugie grube czarne wlosy, nosze je rozpuszczone bo
taka fryzurka mi bardziej pasuje...wypada ich dziennie no jakos do 100sztuk
chyba...nie wiem nie liczylam ale tak około... kilka razy dziennie je
przeczesuje w lazience no i mam problem..w lazience mimo ze je staram sie
zbierac non stop jest full moich wlosow na podlodze, a na domiar wszystkiego
mamy biale kafelki i to strasznie widac... ;/
moj chlopak na razie nic nie mowi ale boje sie ze wybuchnie..normalnie
katastrofa z tymi wlosami,probowalam je wczesywac porzadnie raz dziennie ale
to tez nie pomaga.

Macie tez takie utrapienie z wlosami wszedzie? GLOWNIE NA PODLODZE?
chcialabym, wiedziec czy"nie jestem sama" ;)
pozdrawiam!
;)