włosy-wszędzie ;-)

1. Data: 2003-09-17 10:38:25

Temat: Re: włosy-wszędzie ;-)
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Seboradin Niger z czarną rzepą
to i tylko to
mi pomogl !

1. Data: 2003-09-17 10:46:23

Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiście tradycyjnie polecam Seboradin Niger z czarną rzepą i czymś
> tam jeszcze do włosów przetłuszczających się, skłonnych do wypadania.
> W aptekach można kupić bez trudu, w Drogeriach Natura także. Cena coś
> około 10 zł. Po miesiącu codziennego używania ani jeden nadprogramowy
> włos z głowy mi nie spadł;)

byłam ale był tylko lotion
wole szampon wiec jeszcze troszke poszukam

dziekuje wszystkim

bandziora

1. Data: 2003-09-17 11:00:43

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bandytka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> byłam ale był tylko lotion
> wole szampon wiec jeszcze troszke poszukam

Aj,aj, aj! Lotion jest najlepszy!! Ja mialam swietne efekty wlasnie po
wlaczeniu do kuracji lotionu! Lotion wcierasz we wlosy po myciu i nie
splukujesz. Zapach sie ulatnia, nie boj sie, ze bedziesz smierdziec czy cos
:) Wlasnie poluje na lotion Petrole.

KRuszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-17 11:09:01

Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> byłam ale był tylko lotion
> wole szampon wiec jeszcze troszke poszukam
>
> dziekuje wszystkim
>
> bandziora

Kruszynka ma racje!
mnie bardziej pomogl lotion niz szampon.
wcierasz na noc(najlepiej) i gotowe!
pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-09-17 15:05:04

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Bandytka"
> Po urodzeniu dziecka przez kilka, kilkanaście miesięcy to powszechny,
> normalny objaw, który mija sam i szampon nic do tego nie ma ;)
> Piszę o tym, bo skoro Aga wspomniała o włosach w buzi dziecka, to
> przypuszczam że Wasz problem ma zupełnie inne przyczyny ;)

Dokładnie, po ciąży kobietom wypadają włosy. Najczęściej tłumaczy się to
tym. Że to osłabienie, brak witamin (dziecko wyssało) itd. Jednak walczy z
tym poglądem! ;) Tak naprawdę to: kobieta w ciąży przestaje gubić włosy i ma
ich coraz więcej, po porodzie hormony przestają działać i ten nadmiar włosów
wypada (siejąc panikę!). Nie wiem, czy zauważyłyście jakie piękne włosy mają
kobiety pod koniec ciąży. Może między innymi dlatego tak ładnie wyglądają
:). Inna ciekawostka to hormony (ciążowe) prostują włosy! (oczywiście jak ma
się kręcone). Znam przypadek kobiety, która miała kiedyś prawie piękne afro.
Po 5 dzieci - włosy ma zupełnie proste! :).
pozdr
barbarella

Peeling CUD!!!
Fryzjer we Wrocławiu