włosy-wszędzie ;-)

1. Data: 2003-09-17 08:57:42

Temat: włosy-wszędzie ;-)
Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja was chyba zamęcze
ostatnio juz prosiłam o coś nabłuszczającego włoski chwaląc się przy tym
nieskromnie jakie są cudowne.
Podtrzymuje
przoczyłam jednak jedno
wypadają
myje się i na umywalce jest ich pełno
na ubraniu
w łożku
brrr
przeciągne grzebieniem i też
nie szkodzi to jakos im bo mimo wszystko sa coraz gęstsze, ale jednak zawsze
może byc lepiej.
konkrety
najlepiej szampon [i tak chcialam zmienic] - mam włoski raczej tłustawe i
20 zeta w portfelu i apteke i drogerie dwa pietra nizej
poradźcie boginie

a w sumie to dziwne ze tyle ich wypada a sa one coraz mocniejsze
poza tym mam wlosy po farbowaniu

buziaki
bandytka

1. Data: 2003-09-17 09:05:35

Temat: Re: włosy-wszędzie ;-)
Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnwik" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mam podobny problem ,tyle ze moje włosy czesto znajduja sie w buzi mojego
> synka,On tego nie cierpi ...
> zaczelam myc wlosy zwyklym szamponem dla dzieci i mysle ,ze to najlepszy
> sposob,gdyz jest on bardzo delikatny,bez żadnych dodatkow.
>
> Aga
i przestały wypadać??
a jaki to szampon?

dzieki
bandytka

1. Data: 2003-09-17 09:08:53

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bandytka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> najlepiej szampon [i tak chcialam zmienic] - mam włoski raczej tłustawe i
> 20 zeta w portfelu i apteke i drogerie dwa pietra nizej

Neril, L'Oreal. Chyba 16 zl kosztuje.
Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-17 09:12:42

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bandytka"
> i przestały wypadać??
> a jaki to szampon?
Po urodzeniu dziecka przez kilka, kilkanaście miesięcy to powszechny,
normalny objaw, który mija sam i szampon nic do tego nie ma ;)
Piszę o tym, bo skoro Aga wspomniała o włosach w buzi dziecka, to
przypuszczam że Wasz problem ma zupełnie inne przyczyny ;)
Asia

1. Data: 2003-09-17 09:30:37

Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Neril, L'Oreal. Chyba 16 zl kosztuje.
> Kruszyna

znaczy sie neril - garnier??
a l'oreal jaki??
ba sie chyba pogubiłam :\

ten?
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=2c144e8a11702561b9
532faa7cd2bba5&cmd=details&itemid=
4101&csid=2c144e8a11702561b9532faa7cd2bba5

bandziora

1. Data: 2003-09-17 09:48:59

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka (Wrocław) napisał/a w

> Użytkownik "Bandytka" <g...@o...pl> napisał
>
> Neril, L'Oreal. Chyba 16 zl kosztuje.

Yyyyy... ten tego... L'Oreal powiadasz? Hm...To chyba najgorszy
producent szamponów, z którym miałam do czynienia:(

Osobiście tradycyjnie polecam Seboradin Niger z czarną rzepą i czymś
tam jeszcze do włosów przetłuszczających się, skłonnych do wypadania.
W aptekach można kupić bez trudu, w Drogeriach Natura także. Cena coś
około 10 zł. Po miesiącu codziennego używania ani jeden nadprogramowy
włos z głowy mi nie spadł;)

Aha, teraz myję szamponem Gliss Kur z serii jedwabnej do włosów
matowych i zniszczonych. Cuda czyni. Odratował mi kolor, który po
tygodniu od farbowania został skutecznie unicestwiony szamponem
L'Oreal:(

--
mips

1. Data: 2003-09-17 09:54:55

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bandytka"
> znaczy sie neril - garnier??
> a l'oreal jaki??
Garnier jest L'oreala, więc wszystko zostaje w rodzinie :)
Asia

1. Data: 2003-09-17 10:05:49

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w
wiadomości
> Aha, teraz myję szamponem Gliss Kur z serii jedwabnej do włosów
> matowych i zniszczonych. Cuda czyni. Odratował mi kolor, który po
> tygodniu od farbowania został skutecznie unicestwiony szamponem

Dla porówniania dla mnie był fatalny - miałam po nim na głowie tłuste
strąki :)

A tak z innej beczki (moje przemyślenia): być może z ludzmi jest
troche tak jak ze zwierzętami - one w okresie jesieni i wiosny
zmieniają futro - wiosną na lżejsze, jesienią na cięższe. Może
człowiek też zmienia owłosienie na głowie - stąd wzmożone wypadanie
włosow w okresie wiosny i jesieni?
Tak sobie tylko dumam...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-09-17 10:08:48

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...
> Yyyyy... ten tego... L'Oreal powiadasz? Hm...To chyba najgorszy
> producent szamponów, z którym miałam do czynienia:(

No wlasnie sama sie zdziwilam :) Po jakims lorealowym z ceramidami mialam
lupiez tak piekny, ze o piekniejszy trudno, natomiast Neril krzywdy mi nie
zrobil. Moja szwagierka go sobie natomiast chwali (bo trafil w jej rece), a
ona tez ma problem z wypadajacymi wlosami.

> Osobiście tradycyjnie polecam Seboradin Niger z czarną rzepą i czymś
> tam jeszcze do włosów przetłuszczających się, skłonnych do wypadania.

I ja sie pod tym, co piszesz, podpisuje czterema konczynami, jeden z
najlepszych szamponow, jakie w zyciu mialam. Pomyslalam sobie jednak,ze ktos
i tak poleci Seboradin, wiec chcialam byc oryginalna :P Nie udalo sie :)

KRuszyna

--
"Primum non stresere... "

Peeling CUD!!!