woda toaletowa o zapachu konwalii

1. Data: 2004-03-12 15:48:27

Temat: woda toaletowa o zapachu konwalii
Od: "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos was zna jakis zapach na bazie konwalii. Najchetniej zeby to
byly czyte konwalie, ale moze tez byc zapach z ich dominujaca nuta.

Szukam nie dla siebie i generalnie to nie lubie mocno kwiatowych zapachow,
stad trudno mi znalezc i szczerze mowiac nawet nie wiem gdzie szukac.

Czy moze Pleasures "ida" w te strone?

kinga

1. Data: 2004-03-12 18:36:30

Temat: Re: woda toaletowa o zapachu konwalii
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Szukam nie dla siebie i generalnie to nie lubie mocno kwiatowych zapachow,
> stad trudno mi znalezc i szczerze mowiac nawet nie wiem gdzie szukac.

Kiedys MAstor miala wode ktora pachniala konwaliami i chyba delikatnie
wanila ale nie pamietam, a potem pojawila sie seria Chansons (chyba tak sie
to pisze) d'...... bylo ich pare odmian i jedna (z tego co mi sie wydaje
zielona) byla wlasnie konwaliowa, Ta serie widzialam ostatnio w paru
drogeriach Natura na slasku wiec sprawdz sama

pozdr

1. Data: 2004-03-12 18:54:52

Od: "tufi" <t...@d...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

iKinga wrote:
> Czy moze ktos was zna jakis zapach na bazie konwalii. Najchetniej
> zeby to byly czyte konwalie, ale moze tez byc zapach z ich dominujaca
> nuta. .

1. "Diorissimo" - same konwalie, przepiekne toto mhhhm
2. w sklepach "mydlo i powidlo" - chyba i'coloniali - cos tam widzialam
konwaliowego
3. wlasnie przeczytalam reklame nowych siedmiu wod sephory w Twoim Stylu -
kazda pachnie tylko jednym kwiatem - wydaje mi sie, ze konwalia tez tam jest
:)

--
pozdrawiamy
tufi & BB

www.galeria.ipto.info
pułapka w mailu

1. Data: 2004-03-12 22:49:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Mar 2004 16:48:27 +0100, iKinga <k...@o...pl> wrote:
: Czy moze ktos was zna jakis zapach na bazie konwalii. Najchetniej zeby to
: byly czyte konwalie, ale moze tez byc zapach z ich dominujaca nuta.

Guerlain wypuscil konwaliowa wode w serii aqua allegoria.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-13 15:07:35

Od: "Renya" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iKinga" napisał
> Czy moze ktos was zna jakis zapach na bazie konwalii. Najchetniej zeby to
> byly czyte konwalie, ale moze tez byc zapach z ich dominujaca nuta.

Yves Rocher
Muguet des Bois
eau de toilette fraiche

--
Renya

1. Data: 2004-03-13 21:30:53

Od: "Kamila Łożyńska" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Szukam nie dla siebie i generalnie to nie lubie mocno kwiatowych zapachow,
> stad trudno mi znalezc i szczerze mowiac nawet nie wiem gdzie szukac.

witam, konwaliami pachnie woda toaletowa claudia (pytac w dobrych
perfumeriach) jest stosunkowo nie droga, kosztuje cos kolo 30 paru zloty za
50ml. woda ta ma jasnozielona matowa buteleczke w ksztalcie dlugiego stozka
ze zlota nakretka w ksztalcie kulki. nazwe ma napisana wzdluz butelki
zlotymi literkami. bardzo ladnie pachnie i w sumie wyczuwalne sa tylko
konwalie :). nalezy zapytac o wode toaletowa bo perfumy claudii sa duzo
drozsze. polecam.

pozdrawiam
kamila

skóra