wojna domowa

1. Data: 2003-01-23 00:58:16

Temat: wojna domowa
Od: "aramin" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was toczył kiedyś wojnę z partnerką/partnerem
w kwestii palenia? Jakieś doświadczenia?
I nie chodzi o kwestię np. palenia przy mnie,
ale o to, że sam fakt.

Jestem ze wspaniałą kobietą, rozsądną pod każdym względem,
za wyjątkiem jedego...
Kiedy dochodzi do sporu o to właśnie potrafi wykorzystać cały,
swój potencjał, by udowadniać, że czarne jest białe :(

Szykuję się po mału do ostatecznego starcia
(ostatnim razem stanęło na tym, że postawiła swoje
warunki, typu coś za coś, no i pracuję nad tym)
ale obawiam się, że bez siłowego rozwiązania i tak,
tak czy siak się nie obejdzie, a to chyba nie jest najzdrowsze :(

Ma tu ktoś może podobne doświadczenia?
--
DRACO

p.s. Kwestia akceptacji nałogu nie wchodzi w rachubę.

2. Data: 2003-01-23 16:37:19

Temat: Re: wojna domowa
Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jan 2003 01:58:16 +0100, aramin <a...@p...onet.pl>
disseminated foul capitalist propaganda:

[...]
> Czy ktoś z Was toczył kiedyś wojnę z partnerką/partnerem
> w kwestii palenia? Jakieś doświadczenia?

Tak. Po 5 latach bycia razem nadal paliła, ale znalazła sobie innego
faceta. :->

[...]
> p.s. Kwestia akceptacji nałogu nie wchodzi w rachubę.

No to powodzenia życzę. :-) Ja tam w końcu zaakceptowałem.

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; Drone, Offensive, Special Circumstances, Contact.

GH/L/S/O d- s+:- a24 C++ UL+ P L++ E W-() N+++* K w(---) M- PS+(+++) PE

Jezus i trawka
Armia i narkotyki
Prosba o info
Piracetam