Warto zobaczyc

1. Data: 2003-01-19 03:15:52

Temat: Warto zobaczyc
Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

Policyjne fotografie tej samej dziewczyny, robione w roznych odstepach
czasu,
na przestrzeni kilkunastu lat.
Zwlaszcza tym, ktorzy sa przekonani, ze kontroluja spozycie, polecam.

http://vatican.rotten.com/spiral/downward-spiral.jpg

2. Data: 2003-01-20 01:00:43

Temat: Re: Warto zobaczyc
Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 Jan 2003 04:15:52 +0100, Dany wrote:

> Policyjne fotografie tej samej dziewczyny, robione w roznych odstepach
> czasu,
> na przestrzeni kilkunastu lat.
> Zwlaszcza tym, ktorzy sa przekonani, ze kontroluja spozycie, polecam.

mogę ci podesłać zdjęcia uśmiechniętych mordek ludzi, którzy setki razy
jedli kwasy, spalili masę jointów, nieraz pili piwo. chcesz? :)

nie żebym propagował cokolwiek, ale takie zdjęcia, jak to co pokazujesz,
to manipulacja.

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

3. Data: 2003-01-21 13:44:26

Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl (zabezpiecznie)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emes" <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> napisał w
wiadomości news:slrnb2mg5p.k7q.emes@localhost.localdomain...

> mogę ci podesłać zdjęcia uśmiechniętych mordek ludzi, którzy setki razy
> jedli kwasy, spalili masę jointów, nieraz pili piwo. chcesz? :)

Przecież to nieporównywalne, sam kwas, trawa czy piwo nie robią z człowieka
wraka.
Ta dziewczyna musiała ciagnąc heroine lub kokę, ze wszystkim tego
konsekwencjami.

4. Data: 2003-01-22 12:10:11

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"emes" <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> pisze:

> [...]
> jedli kwasy, spalili masę jointów, nieraz pili piwo. chcesz? :)
>
> nie żebym propagował cokolwiek, ale takie zdjęcia, jak to co pokazujesz,

Naturalnie, ze manipulacja. Dziewczyna jest zdrowa,
a to tylko policyjna szminka.

Dany

5. Data: 2003-01-22 14:03:34

Od: "lechox" <l...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież to nieporównywalne, sam kwas, trawa czy piwo nie robią z
człowieka
> wraka.
Oj potrafia.... zrobic wraka...

6. Data: 2003-01-24 22:55:06

Od: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dany" <a...@b...de> napisał w wiadomości

> Naturalnie, ze manipulacja. Dziewczyna jest zdrowa,
> a to tylko policyjna szminka.

jesli tego jeszcz nie zauwazasz (albo nie chcesz zauwazyc) emes chcial
powiedziec ze jeden przypadek nie odzwierciedla realnego stanu wszystkich
"uzywkujacych" (na bardzo zreszta rozne sposoby).
probujesz miedzy wierszami przedstawic/udowodnic ze tak wyglada KAZDY kto X
lat bierze narkotyki, emes pisze ze napewno nie kazdy, no i ma racje ;-).

pokaze Ci faceta/kobiete z dziura w krtani i powiem, ze tak konczy kazdy
palacz tytoniu - uwierzysz?

7. Data: 2003-01-26 20:59:43

Od: pees <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2003 04:15:52 +0100, "Dany"
<a...@b...de> napisał(a):

> [...]
>czasu,
>na przestrzeni kilkunastu lat.
>Zwlaszcza tym, ktorzy sa przekonani, ze kontroluja spozycie, polecam.

Może zauważycie że zdjęcia robiła policja. Skoro tak to ta miła dama
byla zatrzymywana z jakiegoś powodu pewnie ćpała paliła itd.Stąd tak
fatalne ujęcia twarzy. Pierwsze zdjęcie jest zrobione jak dziewcze ma
okolo 20 lat ostatnie jak ma tych tych lat 34.Więc to chyba normalne
że się postarzała. Nie trzeba pić ćpać(nałogowo) i bógwie co jeszcze
żeby wyglądac tak jak ta miła dama.Po prostu zdjęcia były robione w
dobrym momęcie więc.............nie ma czygo oglądać.

z poważaniem
pees

Papierosy beznikotynowe
ciekawa strona