Papierosy beznikotynowe

1. Data: 2003-01-18 20:30:39

Temat: Papierosy beznikotynowe
Od: "TRH" <4...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiadomo już cos na temat takiego wynalazku?? Słyszałem że już gdzieś w
stanach jakieś laboratorium wymyśliło takie coś.
AFAIR papierosy uzależniają w większym stopniu psychicznie niż fizycznie
więc coś takiego było by dobrym sposobem na porzucenie tego śmierdzącego
nałogu ;-).

2. Data: 2003-01-20 01:00:43

Temat: Re: Papierosy beznikotynowe
Od: emes <e...@s...wiatr.w.oczy.i.noz.w.plecy> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Jan 2003 21:30:39 +0100, TRH wrote:

> [...]
> AFAIR papierosy uzależniają w większym stopniu psychicznie niż fizycznie
> więc coś takiego było by dobrym sposobem na porzucenie tego śmierdzącego

na porzucenie? raczej na utrwalenie go.
nikotyna nie uzależnia tak mocno. głód mija po kilku dniach. i sama
nikotyna nie jest taka szkodliwa. najbardziej trują substancje smoliste.
a papierosy beznikotynowe zapewne też je zawierają.

masz rację, że papierosy mocno uzależniają psychicznie. ale obawiam się,
że chemia jest tu mało istotna. większy wpływ ma sam rytuał, przyjemność
czerpana z zaciągania się dymem, czy wreszcie - bardzo silny - odruch
ssania. nie żartuję - wszak wszyscy jesteśmy ssakami :)

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

3. Data: 2003-01-21 14:12:09

Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl (zabezpiecznie)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TRH" <4...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> AFAIR papierosy uzależniają w większym stopniu psychicznie niż fizycznie
> więc coś takiego było by dobrym sposobem na porzucenie tego śmierdzącego

Bez sensu takie papierosy. Nikotyna jest w sumie najmniej szkodliwa.
Najgorsze sa substancje smoliste i tlenek węgla. Jedyna metoda to nie
sięganie po żadne papierosy. I mozna rzucić nałog bez żadnych metod, bez
gum, pastylek z nikotyną, akupunktury itp. Szkoda forsy na takie rytuały!
Wystarczy postanowic sobie - koniec palenia. Wiem, bo w taki sposób rzuciłem
i nie palę od 6 lat :)

Obcy

4. Data: 2003-01-21 18:26:01

Od: Kiciek <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od emes została zasymilowana

> na porzucenie? raczej na utrwalenie go.
> nikotyna nie uzależnia tak mocno.

Oj nie wiem czy nie uzaleznia mocno.
Wyobraz sobie ze Twoj organizm dostaje regularnie od 10 lat nikotyne i
nagle nie dostanie.

> głód mija po kilku dniach.

Ja juz nie pale ponad tydzien i glod dalej jest :-)

> i sama
> nikotyna nie jest taka szkodliwa. najbardziej trują substancje smoliste.

Tu sie zgodze.

> a papierosy beznikotynowe zapewne też je zawierają.

Takie papierosy sa IMHO bez senu :|

> masz rację, że papierosy mocno uzależniają psychicznie. ale obawiam się,
> że chemia jest tu mało istotna.

Oj, chyba chemia jest bardzo istotna.
Czemu zaleca sie nalogowym palaczom przez duze "N" konsultacje z
lekarzem ?

> większy wpływ ma sam rytuał, przyjemność
> czerpana z zaciągania się dymem, czy wreszcie - bardzo silny - odruch
> ssania. nie żartuję - wszak wszyscy jesteśmy ssakami :)

Rytualy mozna latwo "obejsc". Pisalem juz o tym. Glodu nikotynowego nie
oszukasz tak latwo natomiast.
--
Pozdrowienia. Kiciek.
Wszystko jest na sprzedaz, nawet przyjazn.

5. Data: 2003-02-07 17:38:13

Od: "Grażka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Obcy" <s...@m...icpnet.pl (zabezpiecznie)> napisał w
wiadomości news:b0jkcc$nqo$1@topaz.icpnet.pl...

> [...]
> gum, pastylek z nikotyną, akupunktury itp. Szkoda forsy na takie rytuały!
> Wystarczy postanowic sobie - koniec palenia. Wiem, bo w taki sposób

to jest moj pierwszy post, jeżeli coś nie wyjdzie prosze o wyrozumialość.
Słyszlam , że trudności w rzucaniu palenia biorą sie ze środka
uzależniającego, ktory jest dodawany do papierosów.

ciekawa strona
lubie
Zwierzenia alkoholika
palenie - kilka wskazowek