wojtek.com.pl

11. Data: 2006-03-06 14:51:15

Temat: Re: wojtek.com.pl
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes wrote:

> Zamawialam pierwszy i ostatni raz. Dlugi czas oczekiwania, zaznaczylam
> platnosc przelewem a paczka zostala wyslana za pobraniem.

Miałam tak samo. Wybrałam przelew, a pani twierdziła, że dostała moje
zamówienie z zaznaczoną opcją "za pobraniem". Na szczęście po zamówieniu
pytałam mailem o nr konta i przy okazji ta kwestia się wyjaśniła. Po za
tym wszystko było w porządku. Przesyłkę dostałam w miarę szybko.

Pozdrawiam
Bea (Marki)

12. Data: 2006-03-06 15:28:54

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zamówiłam w piątek po południu,a paczke dostałam w sobote.Nie wiem jak oni
to zrobili.Może wojtek.com.pl sam się przebrał za listonosza i mi podrzucił
paczke do domu?

Zdziwiona do dziś
Agas

13. Data: 2006-03-06 15:38:41

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zamówiłam w piątek po południu,a paczke dostałam w sobote.Nie wiem
> jak oni
> to zrobili.

moze wysłali priorytetem? ;)))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

14. Data: 2006-03-06 16:57:29

Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sobie bardzo ! chwale wspólprace z "Wojtkiem". Nie zdarzylo
sie, zeby czegos nie przyslali, lub przyslali niekompletne. Dostaje
maila jezeli realizacja zamówienia mo,ze sie przeciagnac.
Czasami tak jest ze towaru brak . Cierpliwosci i wyrozumialosci!

15. Data: 2006-03-07 17:01:54

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dopisuję się do grona zadowolonych klientek "wojtka" :). Nigdy nie było
problemów z przesyłką ani asortymentem. Uważam, że są rzetelni i można im
zaufać. A "wpadki" zdarzają się każdemu i wszędzie:)

Pozdrawiam,
alkop
http://www.haft.free.pl

[szydełko] bolerko