[druty] różowy zakładany z listkami

1. Data: 2006-03-06 12:29:06

Temat: [druty] różowy zakładany z listkami
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
Robił ktoś może ten sweterek?
http://glinki.com/?l=yhb2gq
http://glinki.com/?l=gf7iwq
tu dizewczyna tłumaczy, robiła go, ale fotki żadnej nie znalazłam :(
http://glinki.com/?l=4ioix4
Wyszedł Wam?
Bo ja robie i głupieję... Zrobiłam jeden przód, oczka spuszczałam, tak
jak w opisie przy boku (pod pachą) a nie przy skosie przodu. Dojechałam
do końca przodu, wyszedł mi kształt taki jak pokazują, ale... jak
przyłożę bok przodu do boku tyłu i ramie do ramienia, to przód zamiast
być taki jak na fotce to mi wychodzi taki trójkącik < , nijak nei
wierzę, zę tyle sie go da naciągnać w dół, żeby dół był linią prostą.
Poradźcie coś.. bo miał być taki śliczny sweterek, a tu jakieś 2
zachodzące na siebie trójkąty mi wyjdą :(
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

2. Data: 2006-03-08 15:02:31

Temat: Re: [druty] różowy zakładany z listkami
Od: " " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Poradźcie coś.. bo miał być taki śliczny sweterek, a tu jakieś 2
> zachodzące na siebie trójkąty mi wyjdą :(

Mam ten sweter dzisiaj na sobie. Wyszedł bardzo ładnie. Zamykaj oczka na
skosy od strony wzoru ażurowego, nie od pachy! Ja przerabiałam to jedno
zaznaczone w opisie oczko lewe z sąsiadującym z nim oczkiem prawym i wyszła
ładna linia skosu. Spróbuj.
Pozdrawiam
Ilona

3. Data: 2006-03-15 09:04:35

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@N...gazeta.pl wrote:
> [...]
> zaznaczone w opisie oczko lewe z sąsiadującym z nim oczkiem prawym i wyszła
Zrobie tak jak radzisz, bo jednak mi ten mój przód nie pasi.
Zrobie drugi tak jak Ty i porównam hihihi
Masz moze fotke swojego słiterka?

Dzieki wszystkim za rady, i tutaj i na priva
Pozdrawiam serdecznie
Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

4. Data: 2006-03-16 13:36:27

Od: " " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> Zrobie drugi tak jak Ty i porównam hihihi
> Masz moze fotke swojego słiterka?
>
> Dzieki wszystkim za rady, i tutaj i na priva

Nie mam zdjęcia niestety.
Zwróć też uwagę, że w opisie dł. przodu i tyłu do miejsca podkroju pachy nie
jest jednakowa. Ponieważ nie wiem, jak można to równo zszyć, "porządziłam
się" i zrobiłam jednakową wysokość. Nie robiłam też skosów ramion z przodu,
bo niby dlaczego, skoro z tyłu nie ma. Zamknęłam wszystkie oczka naraz.
Kolejna moja innowacja to szerszy u dołu rękaw, bo ciasno mi było przy
nadgarstkach. Aha, skosy przodów zaczęłam wyrabiać dopiero po ok. 7 cm, żeby
przody były bardziej stabilne i nie rozłaziły się przy poruszaniu się w tym
swetrze.
Może komuś pomogą moje sugestie.
Ilona

5. Data: 2006-03-17 09:54:24

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@N...gazeta.pl wrote:

> [...]
> przody były bardziej stabilne i nie rozłaziły się przy poruszaniu się w tym

Mi pomagają :) dzieki. bede robić bardziej po normalnemu ten sweter,
czyli tak jak Ty. Rękawów też nei lubie ciasnych na dole, wiec od razu
ulepsze :)

Pozdrawiam :)

wojtek.com.pl
[szydełko] bolerko