wojtek.com.pl

1. Data: 2006-03-06 10:55:34

Temat: wojtek.com.pl
Od: "mirek" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

Zamawial moze ktos z was ostatnimi czasy cos w tym sklepie
http://www.wojtek.com.pl ??
Bo zastanawiam sie czy oni zawsze maja taki dlugi czas realizacji zamowienia
( na maila z kosztami przesylki jakie musze zaplacic czekam juz tydzien)czy
tylko ja jestem takim szczegolnym przypadkiem

pozdrawiam
mirek

2. Data: 2006-03-06 11:11:44

Temat: Re: wojtek.com.pl
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirek napisał(a):
> [...]
> ( na maila z kosztami przesylki jakie musze zaplacic czekam juz tydzien)czy
> tylko ja jestem takim szczegolnym przypadkiem

Ja tak mialam, w koncu pani odpisala, ze jest sama (czy cos w tym stylu)
i przeprasza za zwloke - ponos w magazynie nie mieli tyle wloczki, ile
chcialam i czekali na dostawe. Potem pomylila sie i wyslala za
pobraniem, mimo, ze pieniadze wplacilam na konto. Na szczescie bez
problemu zwrocili pieniadze.

th

3. Data: 2006-03-06 11:17:24

Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

A ja mam bardzo miłe doświadczenie z nimi. Wszakże zamawiałam u nich dopiero
jeden raz ale dostałam przesyłkę zanim zapłaciłam :) Sądziłam że jest to
najwyższej klasy zaufanie do klienta :) ale po Waszych wpisach sądzę że był to
jednak przypadek :)
Pozdrawiam,
Ela

4. Data: 2006-03-06 11:46:29

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirek" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ( na maila z kosztami przesylki jakie musze zaplacic czekam juz
tydzien)czy
> tylko ja jestem takim szczegolnym przypadkiem

Ostatnio u nich nie zamawiałam, ale wcześniej parę razy mi sie zdarzyło -
zawsze byłam zadowolona.

--
Pozdrawiam, Marta

5. Data: 2006-03-06 12:09:41

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamowienia ( na maila z kosztami przesylki jakie musze zaplacic czekam juz
> tydzien)czy tylko ja jestem takim szczegolnym przypadkiem

ja mam bardz dobre doswiadczenia z ta firma. po calej polsce szukalam
konkretnego odcienia nici aida i byl tylko u nich. placilam przelewem i
paczke dostalam w terminie.
poza tym paczka idzie poczta polska, a to juz jest duzy czynnik ryzyka. im
sie nie spieszy, poczta ma zawsze czas i racje, niestety. uzbroj sie w
cierpliwosc.

skrzacik systematycznie na bakier z poczta polska

6. Data: 2006-03-06 12:59:52

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ( na maila z kosztami przesylki jakie musze zaplacic czekam juz
tydzien)czy
> tylko ja jestem takim szczegolnym przypadkiem

Ja kilka razy korzystałam z usług tego sklepu i nigdy się nie zawiodłam. Raz
się zdarzyło, ze na przesyłkę czekałam prawie 2 tygodnie, ale to dlatego, że
nie mieli włóczki, którą chciałam i musieli ją zamówić. Zresztą zawsze
chętnie odpowiadają na maile i wyjaśniają co się dzieje z zamówieniem.

pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

7. Data: 2006-03-06 13:32:54

Od: Feri <feritas@na_drzewo_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirek napisał(a):
> [...]
> ( na maila z kosztami przesylki jakie musze zaplacic czekam juz tydzien)czy
> tylko ja jestem takim szczegolnym przypadkiem

Zamawiałam w tym roku po raz kolejny i byłam bardzo zadowolona i z
asortymentu i z kontaktu mailowego i z samej paczki :)
Reklamacje też są bezproblemowo uwzględniane - kontakt z nimi jest
naprawde przyjemnością.

feri

8. Data: 2006-03-06 13:53:58

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez bylam zadowolona z ich uslug Ala

9. Data: 2006-03-06 14:27:37

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirek napisał(a):
> hej
>
> Zamawial moze ktos z was ostatnimi czasy cos w tym sklepie
> http://www.wojtek.com.pl ??

Zamawialam pierwszy i ostatni raz. Dlugi czas oczekiwania, zaznaczylam
platnosc przelewem a paczka zostala wyslana za pobraniem. Na nr konta
sie niestety nie doczekalam. Mailowo wyjasnilam sytuacje, pani
korespondujaca ze mna byla dosc zarozumiala i obcesowa. Za kazdym razem
powtarzala, ze ich sklep bedzie najlepszy... Jakos tego nie widac...

Agnes

10. Data: 2006-03-06 14:49:06

Od: "Asia" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,zamawiam od kilku miesięcy artykuły do haftu w Wojtku.Jak dotąd nie miałam
problemów. Najdłużej czekałam tydzień na przesyłke, a ostatnio tylko dwa dni :)
Asia

[szydełko] bolerko
Wielka prośba...Multiply
kiedy wystawa DMC w Białymstoku ??