worki do odkurzaczy-papierowe czy materiałowe?

1. Data: 2005-10-26 09:40:23

Temat: worki do odkurzaczy-papierowe czy materiałowe?
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zaopatrywać sie na bierzącą w papierowe, bo lepsze, czy wcale nie
lepsze i lepiej materiałowy? Ile warte są tzw worki "Hepa" sprzedawane w
intenrcie? Pisze "tzw" bo z filtrami hepa to one mają wspólną tylko nazwę.
Czy papierowe się łatwo przedzierają?
Czy papierowe lepiej filtrują?
--
___________________________________________MAT______
__

2. Data: 2005-10-26 12:27:20

Od: "dadun" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy papierowe się łatwo przedzierają?

nie, przeciez on jest w obudwie odkurzacza, zatem nalezy tylko uwazac przy wyjmowniu
transportowanu do kosza i juz ;-)

> Czy papierowe lepiej filtrują?

od filtrowania sa filtry, natomiast materialowe to ognisko roztoczy i innych syfow
chyba, ze bedziesz
je gotowala i prala recznie - do automatu tprzeciez niewrzucisz z naszkami czy
stanikami ;-) a sam
worek prac to lekka przesada - papierowe pomimo ich nieekologicznego wyrzucania do
smietnika
sa poprostu praktyczniejsze i niema sie nad czym zastanawiac, my uzywamy paierowych
materialowe
mamy na czarna godzine ;-) gdy sie okazuje, iz "nagle" zbraklo papierowych ;-))

dad

3. Data: 2005-10-26 12:56:58

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> od filtrowania sa filtry,

Filtr to nie wszystko.

> natomiast materialowe to ognisko roztoczy ....

Racja - nie pomyślałEm o tym. Grzecznie się posłuchałEm i kupiłEm już
papierowe na www.agdom.pl 2x taniej niż w Geant.

> chyba, ze bedziesz je gotowala i prala recznie

Praniem staników zajmuje się raczej moja żona...
Dzięki za pomoc.
--
___________________________________________MAT______
__

4. Data: 2005-10-26 13:38:03

Od: " " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>zajmuje się raczej moja żona...

sorry po mejlu wydedukowalem, iz zes kobita Panie ;-)))

dad

5. Data: 2005-10-26 14:29:33

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> sorry po mejlu wydedukowalem, iz zes kobita Panie ;-)))

To się pomyliłaś ;-)
--
__

konwektory elektryczne?
PRALKA - naprawa- prosze o pomoc
Piekarnik elektryczny + płyta gazowa a ulga remontowa
"Warszawskie okna" opinie użytkowników
Termostat c.o. się blokuje?