wózek

1. Data: 2007-05-12 13:22:54

Temat: wózek
Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na co zwrócić uwage przy wyborze wózka dla dziecka. Chcemy żeby miał w sobie
wózek głęboki i spacerowy.
Pozdrawiam Ania

2. Data: 2007-05-12 13:26:45

Temat: Re: wózek
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <p...@w...pl> wrote:
> Na co zwrócić uwage przy wyborze wózka dla dziecka.

Na grupę pl.soc.dzieci, na której ten temat był wałkowany setki
razy i te setki dyskusji są cały czas przez gógla dostępne.

J.

3. Data: 2007-05-12 19:30:47

Od: RS138 <rs138@no_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> Na grupę pl.soc.dzieci, na której ten temat był wałkowany setki razy i
> te setki dyskusji są cały czas przez gógla dostępne.
>
> J.

Żeby nie mial hamulca hydraulicznego. :)

4. Data: 2007-05-12 20:56:25

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):
> Na co zwrócić uwage przy wyborze wózka dla dziecka. Chcemy żeby miał w sobie
> wózek głęboki i spacerowy.
> Pozdrawiam Ania

Ma byc lekki, zwrotny, miescic sie do samochodu. Jaki bys nie wybrała
(niezależnie jak drogi) i tak bedzie mu czegos brakować. Dobrze jak
gondola ma możliwość regulacji poglówka wtedy jak dzieciak zasnie na
siedzaco mozna podgłowek opuscic i mu wygodniej spac. Wez tez pod uwage,
ze wozek moze sie zepsuc. Wygodniej wtedy pojsc z reklamacja do sklepu
niz wysyłac poczta (gdy kupisz w Internecie).
Pozdrawiam
Tomek

5. Data: 2007-05-12 23:20:34

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek <a...@m...kota.pl> wrote in news:f259ml$1mq$1@news.lublin.pl:

> Ma byc lekki, zwrotny, miescic sie do samochodu. Jaki bys nie wybrała

Ostatni warunek to chyba kazdy spelni ;) Mam bodajze najwieksza spacerowke
i wkladalem to do bagaznika Saxo ;-)

e-Shrek

6. Data: 2007-05-13 18:25:48

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatni warunek to chyba kazdy spelni ;)
Raczej chyba nie każdy. A nawet jesli, to wtedy w tym bagażniku nic już
wiecej sie nie zmiesci.

7. Data: 2007-05-13 20:17:20

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns992FDF3B378eshrekKASUJwppl@213.180.128.149..
.

> Ostatni warunek to chyba kazdy spelni ;) Mam bodajze najwieksza spacerowke
> i wkladalem to do bagaznika Saxo ;-)

I oprócz tego mieści sie Wam rowerek, łóżeczko turystyczne, gumowy pontonik
i bagaże na 3 tygodnie nad morze??

:-) Monika

P.S. Jeśli chodzi o wózek, to wałkujcie gugle, a przede wszytkim zastanówcie
się jak i gdzie go bedziecie uzywać przy Waszym trybei życia
(miasto/teren/samochód/wielkość bagażnika/komunikacja miejska/wizyty u
dziadków +spacerki,/mozliwość wpięcia fotelika w stelaż/koła pompowane czy
zwrotne/ wnoszenei po schodach/przechowywanie w piwnicy/lekki/ciezki itd.
itp.). Od tego zależy wybór typu wózka, a potem marki i modelu. Sugeruję
tylko, ze głębokiego używa sie przez kilka miesięcy, a spacerówki dużo
dłużej i jest intensywneij eksploatowana.
Również odsyłąm na pl.soc.dzieci i inne fora.

8. Data: 2007-05-14 08:11:25

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.

> Ostatni warunek to chyba kazdy spelni ;) Mam bodajze najwieksza spacerowke

To proponuję powalczyć z Matizem :->
Powodzenia.
Miroo

9. Data: 2007-05-14 11:26:54

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 May 2007 23:20:34 +0000 (UTC), "e-Shrek"
<e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> wrote:

>Ostatni warunek to chyba kazdy spelni ;) Mam bodajze najwieksza spacerowke
>i wkladalem to do bagaznika Saxo ;-)

Są takie (spacerówki), które wchodzą do pustego sporego bagażnika (vectra a)
dopiero po zdemontowaniu kółek.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

10. Data: 2007-05-15 08:16:00

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Raczej stawiałbym na... rekuperator ;-)
JaC

> Żeby nie mial hamulca hydraulicznego. :)

Parkiet dębowy 400x55x20(22)mm
.
robaki? tylko jakie?
zmywarka - koniec z tabletkami...