wróble

1. Data: 2003-03-31 07:00:41

Temat: wróble
Od: "Olga Janas" <o...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób poradzić sobie z wróblami, które chowają się pod dachówkę i
strasznie brudzą taras i balkon. Może macie jakieś wypróbowane sposoby?
Pozdrawiam
Olga J.

1. Data: 2003-03-31 07:10:04

Temat: Re: wróble
Od: "Wojciech Jakóbczyk" <s...@n...email> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposób poradzić sobie z wróblami, które chowają się pod dachówkę i
> strasznie brudzą taras i balkon. Może macie jakieś wypróbowane sposoby?

tez mam podobny problem, znajomy polecal spryskanie okolic przesiadywania
roztworem wody z "ace", podobniez zapach je odstrasza. trzeba to robic
czesto przez jakis czas, w koncu sie naucza ze miejsce nie dla nich i dadza
spokoj.
sam jeszcze nie wyprobowalem

wojtek

Choinka wielokrotnego użytku
Jak się pozbyć uciążliwego ptactwa?
Okna PCV?
Tynk dekoracyjny na metalowej skrzyni?
łóżko typu Finka - problem z płaszczyzną