wróciłam z Grecji

1. Data: 2002-09-11 07:50:45

Temat: wróciłam z Grecji
Od: "Claris" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I przywiozłam oczywiście: oliwę z oliwek - extra vergine, oryginalną fete,
oliwki zielone i czarne - takie specjalne z Thassos i pyszne!, golabki w
lisciach winogron w puszce ;-) , miod piniowy oraz baklawe (juz zjedzona)!
A poza tym mase nowych przepisow i inspiracji!

BTW, czy ktos wie czego z polskich produktow - tj jakiego serka badz jogurtu
najlepiej uzywac do tzazikow?

Pozdrawiam optymistycznie bardzo (choc dzis 1szy dzien w pracy po urlopie)

--

Claris /ona/ z Wrocławia
c...@w...pl

1. Data: 2002-09-11 07:54:07

Temat: Re: wróciłam z Grecji
Od: "misiorek :o\)" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claris" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najlepiej uzywac do tzazikow?
>
> Pozdrawiam optymistycznie bardzo (choc dzis 1szy dzien w pracy po urlopie)

Zazdroszcze, ja wrocilam juz miesiac temu i caly czas tesknie. Do tzatzikow
uzywam Bielucha. Moze to profanacja, ale najbardziej konsystencja i smakiem
przypomina mi ichniejszego Totala, ktorym zjadalam sie w chorych ilosciach,
a moj chlop to siedzac tam przez pol roku myslal ze to serek a nie jogurt
:o)

pozdrawiam
misiorek :o)

1. Data: 2002-09-11 07:54:38

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogurtu naturalnego o lagodnym smaku

--
__________________________
Justyna z brzusiem polpelnym

1. Data: 2002-09-11 08:13:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Claris wrote:

> I przywiozłam oczywiście: oliwę z oliwek - extra vergine, oryginalną fete,

Nawet ta feta u nas, "podobno" gercka, jest lepsza od takiej zwykłej
w kartoniku.

> oliwki zielone i czarne - takie specjalne z Thassos i pyszne!, golabki w
> lisciach winogron w puszce ;-) , miod piniowy oraz baklawe (juz zjedzona)!
> A poza tym mase nowych przepisow i inspiracji!

A metaxę? :-)

Krycha

1. Data: 2002-09-11 08:46:59

Od: "Magda S" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

ślinka mi pociekła,jka czytałm listę Twoich zakupów, uwielbiam nadziewane
liście winogron :-)

Do cacyków używam Toski Figura i jogurtu naturalnego Danone (mieszam do
uzyskania odpowiedniej konsystencji).

Pozdrawiam,

Magda

1. Data: 2002-09-11 08:51:11

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Claris <c...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:almsjq$lb7$...@n...tpi.pl...
> [...]
jogurtu
> najlepiej uzywac do tzazikow?
>
> Pozdrawiam optymistycznie bardzo (choc dzis 1szy dzien w pracy po

Ja używam zawsze serka Campiny albo Ostrowii takiego do wypieków i nie
wyciskam startego ogórka, dzięki temu sos nie jest taki gęsty.
A Uozo nie masz troszkę ?
pozdr.Alex

1. Data: 2002-09-11 10:38:04

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda S <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aln00n$9mn$...@n...onet.pl...
> Witam,
>
> , uwielbiam nadziewane
> liście winogron :-)

rany julek! toż to kwaśne jak diabli...przy całym szacunku dla geckich
specjałów - ja wmusiłem w siebie ze dwa takie "gołąbki" i basta!
pozdro!
pp

1. Data: 2002-09-11 15:30:45

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW, czy ktos wie czego z polskich produktow - tj jakiego serka badz
jogurtu
> najlepiej uzywac do tzazikow?

jogurt bakomy - reszta jest za rzadka

1. Data: 2002-09-11 17:34:01

Od: "CLARIS-ONA!!!" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja używam zawsze serka Campiny albo Ostrowii takiego do wypieków i nie
> wyciskam startego ogórka, dzięki temu sos nie jest taki gęsty.
> A Uozo nie masz troszkę ?
> pozdr.Alex

ok, przyznaje, że ouzo (mimo, ze nie trawie!) i wino też sie w bagażu
znalazły. Z Metaxy zrezygnowalam bo jeszcze jedna butelka stoi w barku po
wizycie 2 lata temu...

Ech, juz tesknie za Grecja...

---------------------------
Claris /ona/ z Wrocławia
c...@w...pl

1. Data: 2002-09-12 05:25:15

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lisciach winogron w puszce ;-) , miod piniowy oraz baklawe (juz zjedzona)!
> A poza tym mase nowych przepisow i inspiracji!

Ja najbardziej żałowałem że nie przywiozłem suszonych pomidorów. U nas
strasznie drogie i właściwie spotkałem tylko sprzedawane z miski z oliwą a
tam były ładnie zapakowane w woreczki :-( A ja bardzo lubię makarony do
którego się dodaje między innymi suszone pomidory.

Radek

Grill + wegetarianka
czy przechowujecie surowki?
chiński rytuał parzenia herbaty