wrzód rogówki

1. Data: 2003-04-11 14:22:30

Temat: wrzód rogówki
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nastraszył mnie casus, ze mogę mieć właśnie to co w tytule, a ponieważ mam
pecha i nie zadbałam o to wcześniej to pewnie to mam.

Co to jest i jak bardzo może być niebezpieczne.

Do lekarza zaraz się zapisze, bo już ta informacja mi wystarcza, ze samo nie
przejdzie i jest coś nie tak, ale ponieważ lekarze tez potrafią być
niedouczeni ( bardzo przepraszam znakomita większość fachowców) wole
wiedzieć co mnie czeka

Dziękuję

Bożena

2. Data: 2003-04-11 15:20:15

Temat: Odp: wrzód rogówki
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tygrysek <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b76j1n$3gg$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> przejdzie i jest coś nie tak, ale ponieważ lekarze tez potrafią być
> niedouczeni ( bardzo przepraszam znakomita większość fachowców) wole

Wizyta u lekarza we wtorek. Wystarczyło wziąć encyklopedię ( no i napisać
na grupę) . Teraz żałuje bardzo, że zrobiłam to tak późno. - 4 miesiące.
Trzymajcie za mnie kciuki.
Bożena

3. Data: 2003-04-11 21:48:09

Temat: Re: wrzód rogówki
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale ponieważ lekarze tez potrafią być
niedouczeni ( bardzo przepraszam znakomita większość fachowców)
Bożena

???????????????????
casus

4. Data: 2003-04-13 08:25:31

Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik casus <c...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b77d6p$75t$...@i...gazeta.pl...
> ale ponieważ lekarze tez potrafią być
> niedouczeni ( bardzo przepraszam znakomita większość fachowców)
> Bożena
>
> ???????????????????
> casus

To - OGONKI - miało być : "przepraszam znakomitą większość fachowców"

I Ciebie, bo pewnie poczułeś się dotknięty.
Bożena

5. Data: 2003-04-13 11:36:45

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b7b6sb$ifa$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
>
> To - OGONKI - miało być : "przepraszam znakomitą większość fachowców"
>
> I Ciebie, bo pewnie poczułeś się dotknięty.

no....jak bylo o tym niedouczeniu...to mnie zmrozilo:-)

casus

6. Data: 2003-04-15 21:16:41

Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Casus dzięki,
Byłam u okulisty. Pani po szybkim i według mnie pobieżnym zajrzeniu do oka
przez aparat) - stwierdziła na szczęście,że uszkodzenie rogówki nie było
wielkie, zagoiło się i te moje dolegliwości spowodowane są właśnie
zaleczeniem ale nawracają i mogą jeszcze długo nawracać, bo komórki
pokrywające "rankę" ciągle się odrywają. Dała antybiotyk i jeszcze żel do
oka.

Bożena

7. Data: 2003-04-15 21:34:29

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaleczeniem ale nawracają i mogą jeszcze długo nawracać, bo komórki
> pokrywające "rankę" ciągle się odrywają. Dała antybiotyk i jeszcze żel do

I o to chodzilo...skoncza sie meczarnie:-)))

pozdrawiam goraco

casus
ps: dzielna dziewczyna:-)

Paznokcie