wspomnienie lata

1. Data: 2005-12-09 09:43:54

Temat: wspomnienie lata
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogoda natchnęła mnie do zrobienia porządku w zdjęciach z okresu,
kiedy była lepsza :)
Trochę roślinek (i oczywiście kotów) można zobaczyć na
http://krycha.kofeina.net/jesien/
Są też moje duże, szybko rosnące bukszpany :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

2. Data: 2005-12-09 10:20:51

Temat: Re: wspomnienie lata
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Trochę roślinek (i oczywiście kotów) można zobaczyć na
> http://krycha.kofeina.net/jesien/
> Są też moje duże, szybko rosnące bukszpany :)

Hm, a po co jeszcze ten ślimak, Króliku? :-)))

Ale bukszpany faktycznie prześlicznie, zaś koty szalenie tajemnicze.

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Ostatnio widziałam wyheklowanego ślimaka. To naprawdę jakiś obłęd ;)

3. Data: 2005-12-09 10:57:34

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Trochę roślinek (i oczywiście kotów) można zobaczyć na
> http://krycha.kofeina.net/jesien/
> Są też moje duże, szybko rosnące bukszpany :)

Piekny ogród z klimatem, zapach wsi i spokoju...
Kociska super a piwnicę chciałabym :)))
Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-12-09 10:59:06

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Basia.
>
> P.S. Ostatnio widziałam wyheklowanego ślimaka. To naprawdę jakiś obłęd ;)

I zżerał wyheklowane ostróżki?

Pozdrawiam, Lilka :)

5. Data: 2005-12-09 11:03:52

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Trochę roślinek (i oczywiście kotów) można zobaczyć na
> http://krycha.kofeina.net/jesien/
> Są też moje duże, szybko rosnące bukszpany :)

Fajnie tam u Ciebie.Chyba się tam dobrze odpoczywa.
Zamiast wspominać lato od razu zatęskniłam za wiosną.

Pozdrawiam, Lilka

6. Data: 2005-12-09 11:47:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Hm, a po co jeszcze ten ślimak, Króliku? :-)))

Bo w tym roku nawet u mnie były ich tłumy. A ten okaz był największy
i całkiem dekoracyjny :)
(...)
> P.S. Ostatnio widziałam wyheklowanego ślimaka. To naprawdę jakiś obłęd ;)

No bo to całkiem ładne stworki są. I można im dać sera na pierogi ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2005-12-09 11:49:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka wrote:

> Fajnie tam u Ciebie.Chyba się tam dobrze odpoczywa.

Chyba tak - żeby tam być całe lato dobrowolnie wstaję
o 4:30 i lepiej się czuję niż w mieście, podobno wyspana :)

> Zamiast wspominać lato od razu zatęskniłam za wiosną.

Od stycznia to już "z górki" będzie.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

8. Data: 2005-12-09 11:51:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

> Piekny ogród z klimatem, zapach wsi i spokoju...
> Kociska super a piwnicę chciałabym :)))

Piwnicę to Ci każdy chłop wykopie, nie trzeba architekta.
I nawet nie wiem, czy jakiekolwiek pozwolenie jest potrzebne,
przecież to właściwie jest grządka z podziemiem ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2005-12-09 13:35:24

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Hm, a po co jeszcze ten ślimak, Króliku? :-)))

Nie zdazyl uciec :-)

Pozrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2005-12-09 14:10:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedy była lepsza :)
> Trochę roślinek (i oczywiście kotów) można zobaczyć na

Jak ja nie lubie tych kotów..... :-(((
A ufo inne ujęcie to chyba rozwar.
Pozdrawiam ;-)
Janusz