www.mono-ski.prv.pl - po modernizacji ZAPRASZAM

1. Data: 2005-05-31 12:35:51

Temat: www.mono-ski.prv.pl - po modernizacji ZAPRASZAM
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak pisalem wczesniej jesli ktos mi udzieli rzetelnych informacji na
temat innych sportow dla ON to chetnie zamieszcze opis, zdjecia, wyniki itd

tymczasem zapraszam na www.mono-ski.prv.pl i czekam na sugestie i
konstruktywna krytyke ;)

2. Data: 2005-05-31 12:53:04

Temat: Re: www.mono-ski.prv.pl - po modernizacji ZAPRASZAM
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rolins"
> tymczasem zapraszam na www.mono-ski.prv.pl i czekam na sugestie i
> konstruktywna krytyke ;)

Zmniejsz wielkosc czcionki w tekscie wyswietlanym miedzy zdjeciami bo jego
dolna czesc chowa sie pod dolne zdjecia

Leszek

3. Data: 2005-05-31 12:59:20

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmniejsz wielkosc czcionki w tekscie wyswietlanym miedzy zdjeciami bo jego
> dolna czesc chowa sie pod dolne zdjecia

hmm mozesz dokladniej opisac blad? u mnie jest ok. Czy chodzi o tekst
powitalny na stronie glownej?

4. Data: 2005-05-31 13:21:08

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rolins"

> hmm mozesz dokladniej opisac blad? u mnie jest ok. Czy chodzi o tekst
> powitalny na stronie glownej?

Tak, nie wiem dlaczego on u mnie wchodzi pod dolne zdjecia.

Leszek

5. Data: 2005-05-31 13:26:55

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rolins pisze w news:d7hn2q$d8k$1@news.onet.pl

> hmm mozesz dokladniej opisac blad? u mnie jest ok. Czy chodzi o tekst
> powitalny na stronie glownej?

U mnie też wszystko technicznie OK.
Bardzo ładnie zrobiona strona! Ogląda się czyta wygodnie. Tak
trzymaj. :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

6. Data: 2005-05-31 17:59:00

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20050531152614.0464.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> rolins pisze w news:d7hn2q$d8k$1@news.onet.pl

dokłanie na stronie z amortyzowanym rowerem górskim napędzanym ręcznie.
Tekst jest pod zdjęciami i nie można go czytać.
Dorota

7. Data: 2005-05-31 18:10:51

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara pisze w news:d7i90j$mdg$1@nemesis.news.tpi.pl

> dokłanie na stronie z amortyzowanym rowerem górskim napędzanym ręcznie.
> Tekst jest pod zdjęciami i nie można go czytać.

Dorotko, po prostu go przewiń. Masz tam 2 suwaczki do wyboru. ;-))

8. Data: 2005-05-31 21:24:39

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20050531201028.04A0.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> Dorota Nawara pisze w news:d7i90j$mdg$1@nemesis.news.tpi.pl

> Dorotko, po prostu go przewiń. Masz tam 2 suwaczki do wyboru. ;-))
> Pozdrowieństwa,
> Scally

Strasznie Cię lubię Mała, ale idiotki to Ty ze mnie nie rób ;-)
Kliknij se w "kliknij tu aby zobaczyć zdjęcia pierwszego w Polsce i na
świecie..." w wersji polskiej i zobaczysz o co mi biega. A póki co, mocny
:-*
Dorota

9. Data: 2005-05-31 22:02:23

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nawara pisze w news:d7il69$lso$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
> Kliknij se w "kliknij tu aby zobaczyć zdjęcia pierwszego w Polsce i na
> ?wiecie..." w wersji polskiej i zobaczysz o co mi biega. A póki co, mocny

A gdzie ten napis? Ja go nie widzę. :( Mam rozwijalne menu po
lewej. Nie zaglądałam we wszystkie podstrony, ale akurat ta z
handbikiem mi działa poprawnie. Też mi się chował napis pod
zdjęciami (na dole) i chowały mi się fragmenty zdjęć (na górze),
ale jak się przyzwyczaiłam, że są 2 suwaczki, to wszystko gra. :)
W sumie... czy nie wystarczy jeden? :)

To ja :* w drugi policzek. :))

10. Data: 2005-05-31 22:05:30

Od: "rolins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strasznie Cię lubię Mała, ale idiotki to Ty ze mnie nie rób ;-)
> Kliknij se w "kliknij tu aby zobaczyć zdjęcia pierwszego w Polsce i na
> świecie..." w wersji polskiej i zobaczysz o co mi biega. A póki co, mocny

Witam!
Nie wiem za bardzo o co chodzi z tym bledem... u mnie strona jest
wyswietlana prawidlowo. Czy mogla bys zrobic PrintScreen`a i mi przeslac na
maila?

PrintScreen:
1.ctrl + printscreen
2. otworzyc Paint
3. ctrl + V w Paincie
4. zapisac jako jpg
5. wyslac na rolins[MALPA]tlen.pl

dzieki

ps. jesli wiedzialas jak to zrobic to z gory przepraszam za lopatologiczne
wytlumaczenie.

Praca dla niepełnosprawnych, najchętniej EPI, Warszawa
szukam wolnego terminu nad morzem
Komunikacja międzyludzka wśród ON
A może tak na yachcik ?
Dodatki do najnizszych rent?