www.przychodnia.pl

1. Data: 2007-04-08 13:32:31

Temat: www.przychodnia.pl
Od: Rafał M <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy jest cos podobnego, ale z mozliwoscia porozmawiania na czacie z
lekarzem, (oczywiscie platne)

2. Data: 2007-04-09 06:55:43

Temat: Re: www.przychodnia.pl
Od: "Dominik" <domik@[bubel]_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

taki czat (płany lub nie) możliwy jest w każdej przychodni
nie bardzo wiem jak lekarz mógłby udzielić ci porady nie widząc cię i nie
mogąc cię zbadać ?

dominik

3. Data: 2007-04-09 08:51:07

Od: Rafał M <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com> szukaj wiadomości tego autora

Dominik wrote:
> taki czat (płany lub nie) możliwy jest w każdej przychodni
> nie bardzo wiem jak lekarz mógłby udzielić ci porady nie widząc cię i nie
> mogąc cię zbadać ?
>
> dominik

http://www.przychodnia.pl/opinie/index.php3?s=3&d=26
&t=0&p1=2&nr=2543&akcja=przeglad#opinie

8. Międzynarodowy Kongres Polskiego Towarzystwa Badań Układu Nerwowego
Medycyna we Lwowie, Uniwersytet Medyczny we Lwowie, (Akademia Medyczna we Lwowie), Lwów, Medycyna
Zahamowanie wzrostu
Usuniecie brodawki na twarzy w Katowicach lub Chorzowie
Urwane ACL (długie i bolesne) tym razem czytenie