wybielanie zebow

1. Data: 2004-08-21 16:14:15

Temat: wybielanie zebow
Od: "Anonymous" <N...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Szukam skutecznej i szybkiej metody wybielania zebow dajacej widoczne
rezultaty w bardzo krotkim czasie. Udalo mi sie znalezc dotychczas Brite
Smile , ktory w pelni spelnia moje oczekiwania (efekt widoczny, dlugotrwaly,
zabieg trwa tylko godzine) jednak cena (2500 zł) jest stanowczo za wysoka.

Czy ktos jest w stanie polecic mi podobne metody ale w rozsadniejszej cenie
? Powiedzmy do max 1000 zł. Nie interesuja mnie zadne metody ktore trzeba
stosowac przez pol roku aby byl efekt ani zadne w tym stylu.

Co polecicie ?

2. Data: 2004-08-21 16:45:25

Temat: Re: wybielanie zebow
Od: "Malinek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najtansza dajaca, efekt po tygodniu, to paski Blendamed WhiteStreaps.
Kosztuja okolo 50 zl w aptece.

3. Data: 2004-08-21 20:05:16

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Aug 2004 18:14:15 +0200, "Anonymous" <N...@n...com>
wrote:

>Co polecicie ?

Nic, szkoda zebow.
ewentualnie spalona kora brzozy i soda.

Klapuch

4. Data: 2004-08-21 21:28:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Aug 2004 22:05:16 +0200, Klapuch (www.klapuch.komrel.net)
wrote:

> Nic, szkoda zebow.
> ewentualnie spalona kora brzozy i soda.

SODA??? Człowieku, toż to czysta chemia!

;P

BP, NMSP

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

5. Data: 2004-08-22 04:57:39

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anonymous" napisał ...

> [...]
> ? Powiedzmy do max 1000 zł. Nie interesuja mnie zadne metody ktore trzeba
> stosowac przez pol roku aby byl efekt ani zadne w tym stylu.

Wybielanie "nakładkowe".
Szczegóły np. tutaj http://www.stomatolog.com.pl/whitening.htm
Zabawa trwa dwa tygodnie, efekt jest widoczny.
Mnie kosztowało 700 zł (dwa lata temu).

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2004-08-22 08:03:25

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Aug 2004 22:28:16 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> wrote:

>SODA??? Człowieku, toż to czysta chemia!
Jak i pasta do zębów... :-)

Klapuch

7. Data: 2004-08-25 21:31:39

Od: "fot" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem specem - ale wydaje mi sie, ze przede wszystkim trzeba ustalic
jedna rzecz - czy ty chcesz wybierac zeby bo pojawilo sie sciemnienie z
powodu np picia kawy czy papierosow - czy i to zupelnie inna historia masz
po prostu ciemne zeby od urodzenia, jak mowia dentysci mocno zmineralizowane

z tego co wiem na pierwsze jako tako pomagaja te wszystkie pasty wybielajace
itp

na drugie - szkoda nawet meczyc zeby tymi pastami - cos mi dentysta mowil o
jakims zabiegu niemal malowania zebow, tylko, ze to cos nie chwyta plomb i
pozniej trzeba wszystkie wymienic by pasowaly do koloru pomalowania ;)
maluje sie co pol roku

leczenie porażenia nerwu twarzowego za granicą
Sposób na zaparcia
Obfite miesiaczki, infekcje, terapia antybiotykowa..infekcje. ..co dalej???
Dusznosc, przewlekle zapalenie gardla
Łupierz ''upierdliwy'' pstry