wybór glazury

1. Data: 2006-10-02 10:00:04

Temat: wybór glazury
Od: "pejurek" <j...@q...rq> szukaj wiadomości tego autora

witam
chcę z żoną wybrać glazurę (narazie wybrać, nie koniecznie kupić, więc
nieistotne są ceny/marże w danym sklepie) i szukam dobrego miejsca. chodzi
mi o sklep, w którym płytki byłyby częściowo ułożone, w takie małe kąciki,
dobrane z terakotą albo pół na pół z inną glazurą, komponującą się.
Żeby nie było takiego chaosu jak np. w Castoramie, gdzie oczopląsu można
dostać i płytki poukładane są pojedynczo jedna obok drugiej i ciężko sobie
wyobrazić jaki bedzie efekt po ulożeniu.
Widziałem kiedyś taki sklep, ale było to poza Warszawą - tym razem musi to
być w Warszawie lub okolicach.

2. Data: 2006-10-02 10:06:48

Temat: Re: wybór glazury
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pejurek" <j...@q...rq> napisał w wiadomości
> [...]
> miejsca. chodzi mi o sklep, w którym płytki byłyby częściowo
> ułożone, w takie małe kąciki, dobrane z terakotą albo pół na pół z

Na bartycką się przejedźcie.

J.

3. Data: 2006-10-02 17:13:36

Od: "Maciej Muran" <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pejurek" <j...@q...rq> napisał
> być w Warszawie lub okolicach.

http://www.opex.pl/
A jak już będziesz w środku, to polecam firmę Arcer. Terminy dostaw mogą
trochę się przedłużać ale skoro Wam się nie spieszy, to na spokojnie sobie
wszystko zaplanujecie. Swój salon mają też na Bartyckiej, w uliczce
"glazurniczej" ;)

Zalecam zaś trzymanie się z daleka od sklepów grupy Yeti (yeti.pl) a
przynajmniej tego w Alejach (w TTW Opex właśnie zaraz przy wejściu) -
wkrótce opiszę ich kombinacje i będzie wiadomo, czemu odradzam...

M.

4. Data: 2006-10-02 20:37:32

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

pejurek napisał(a):
> [...]
> sobie wyobrazić jaki bedzie efekt po ulożeniu.
> Widziałem kiedyś taki sklep, ale było to poza Warszawą - tym razem musi

hmm... 99% sklepow/marketow uklada glazure/terakote w takie plachty

Sierp

5. Data: 2006-10-09 06:10:55

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Muran" <n...@n...invalid> wrote in

> [...]
> mogą trochę się przedłużać ale skoro Wam się nie spieszy, to na
> spokojnie sobie wszystko zaplanujecie. Swój salon mają też na

Dobry wybor. Maja tez salon na tylach galerii mokotow (Domaniewska?)
A dostawa zalezy od tego czy maja w magazynie. W sobote pytalem o jakas
wloszczyzne i byla od reki.

> Zalecam zaś trzymanie się z daleka od sklepów grupy Yeti (yeti.pl) a
> przynajmniej tego w Alejach (w TTW Opex właśnie zaraz przy wejściu) -
> wkrótce opiszę ich kombinacje i będzie wiadomo, czemu odradzam...

A mozesz cos blizej? Wybralismy u nich plytki do kuchni, w sumie ze 4 metry
i pewnie bedziemy w tym tygodniu zamawiac. Terminy chore, ale plytki ladne
;-)

e-Shrek

Pęknieta rura wewnętrzna w mieszkaniu a Spółdzienia
Zawór kulowy - wymiana uszczelki
Dogrzewanie lazienki zima
reklamacja mebli- wypoczynki-pytanie
czy ogrzewacie juz?