wybór odkurzacza

1. Data: 2003-02-03 15:27:03

Temat: wybór odkurzacza
Od: "RR" <R...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jako ze mnogosc sprzetu i oferowanych przezeń funkcji otumania co nieco i
utrudnia wybor
Pozwole sobie zapytac o opinie szerokiego grona uzytkownikow
a zeby troszke sprecyzowac me jakzesz szerokie z poczatku zapytanie tak
wiec uscislam
potzrebny jest odkurzasz o dosc wysokiej mosy ssacej , posiadajacy plynna
regulacje sily ssania , najlepiej jakby ta tegulacja byla w raczce , kilka
filtrow , co wlasciwie jest jusz standartem w wiekszosci modeli z
latwodostepnymi i niezadrogimi woreczkami do wymiany
aaa nie za glosny ;-) czyli prawie same plusy ;-) aha i co wazniejsze dosc
bogaty i latwo dostepny zestaw roznego rodzaju koncowek , a najbardziej
zalezy mi koncowka niektorzy nazywaja parkietowka , czyli taka co to nie
rysuje parkietow i mozna spokojnie nia smigac po podlodze
aha czy wspomnialem ze cena powinna byc raczej nizsza niz wyzsza??????

Pozdrowka
Robert

1. Data: 2003-02-03 15:30:03

Temat: Re: wybór odkurzacza
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
> [...]
> rysuje parkietow i mozna spokojnie nia smigac po podlodze
> aha czy wspomnialem ze cena powinna byc raczej nizsza niz wyzsza??????

***Od roku mam filipsa, numeru modelu nie wspomnę. Ma wszystko czego
oczekujesz oprócz powera w rączce. Cena circa 500 zł.
Mietek
PS. co ja tego filipsa tak reklamuje ?

1. Data: 2003-02-03 20:25:19

Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RR" <R...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| potzrebny jest odkurzasz o dosc wysokiej mosy ssacej , posiadajacy plynna
| aha czy wspomnialem ze cena powinna byc raczej nizsza niz wyzsza??????

(..)|

Uważaj na tę moc ssącą, nie każdy producent podaje, zazwyczaj podają ile
mocy zużywa. Modele zaczynające się od około 500 pln to te których moc
ssania jest kilkaset wat mniejsza od poboru (znamionowej).
Warto zobaczyć, czy worki są w sprzedaży, od mojego Siemenso-Boscha
poszukuję już typu H od miesiąca. Nigdzie nie ma.

1. Data: 2003-02-03 20:54:58

Od: "aneta" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

test

1. Data: 2003-02-04 08:31:51

Od: Artur Lipowski <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b1m16s$fji$1@news.tpi.pl>, RR wrote:
> potzrebny jest odkurzasz o dosc wysokiej mosy ssacej , posiadajacy plynna
> regulacje sily ssania , najlepiej jakby ta tegulacja byla w raczce , kilka
Z tą dużą siłą ssania to warto się zastanowić, bo niektóre zabrudzenia
(np. sierść) nie poddają się ssaniu i warto zastanowić się nad tzw.
elektoszczotką. Patrz parę wątków wyżej.

> [...]
> rysuje parkietow i mozna spokojnie nia smigac po podlodze
> aha czy wspomnialem ze cena powinna byc raczej nizsza niz wyzsza??????
A może jeszcze kawę powinien robić? 8-)

Moje doświadczenia wskazują, że "Zelmery" i tanie (do 600zł) "Karchery" są do
bani.
Ostatnio uzywam Elecroluxa Clario i po 2 miesiącach (jeszcze ;-) nie narzekam.

Artur Lipowski

1. Data: 2003-02-04 09:55:41

Od: "Nina" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warto zobaczyć, czy worki są w sprzedaży, od mojego Siemenso-Boscha
> poszukuję już typu H od miesiąca. Nigdzie nie ma.

Witam

wiekszosc workow jest w marketach (real, avans, eldom, hit) jezeli nie,
zajrzyj na http://www.k-m.com.pl/ maja duzy wybor workow (w tym H rowniez).

pozdrawiam

Nina

test
test
[SPRZEDAM] Kawalerka 27,5 m^2 - Warszawa
Odkurzacze centralne - kompatybilnosc systemow
elektryczna szczotka