wychylenia w fazie 1

1. Data: 2002-10-08 20:09:36

Temat: wychylenia w fazie 1
Od: "soomal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na montim i kilka razy (1 w tygodniu) udalo mi sie popelnic wielkie
wykroczenie i mimo tego nie przytylem, ba, schudlem az nadto. Raz zjadlem
pol mordoklejki (takie karmelowe cus) i tego, ani w pozniejszych dniach nie
przytylem.
Zjadlem pizze z miesem i pieczarkami i to samo, nie przytylem. Te
wykroczenia zdarzaly mi sie raz na tydzien.
O sso chozzi jakby? Dlaczego nie tyje?

pozdr, soomal

2. Data: 2002-10-09 08:35:41

Temat: Re: wychylenia w fazie 1
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soomal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przytylem.
> Zjadlem pizze z miesem i pieczarkami i to samo, nie przytylem. Te
> wykroczenia zdarzaly mi sie raz na tydzien.

Mysle ze zacytuje tu [em]
"W I fazie vchodzi o trzustke
chudniecie jest efektem ubocznym"

Ja niestety w koncu przytylam.:(
Tak wiec, dajmy sobie spokoj z wykroczeniami, wyleczmy trzustke
to chyba najwazniejsze

--
Saman_tha

3. Data: 2002-10-13 16:44:32

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saman_tha <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao0pjl$539$...@n...tpi.pl...

> Ja niestety w koncu przytylam.:(

Bo kochasz Pierota ;-)
Rzuć go, nie jest wart Twojej miłości!!!

[em]

4. Data: 2002-10-14 08:33:06

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bo kochasz Pierota ;-)
> Rzuć go, nie jest wart Twojej miłości!!!

Juz wydawalo mi sie rzucilam.

Kupilam czekolade (70% kakao), kupilam orzeszki
przegryzalam czekolade i orzeszki na zmiane tak jak proponoowales. Nawet nie
bylo zle.
Caly dzien trzymalam sie z daleka od "Pierota" i innych "Bajek"
Caly dzien wydawalo mi sie ze wcale mnie nie ciagnie.

Wczoraj nie kupilam orzechow, zjadlam sama czekoladke (3 tabliczki - te
male) i czulam ze moge wlasciwie nie jesc tej czekolady bo mi STRASZNIE NIE
SMAKUJE!!!
Czulam ze dam rade. Myslalam tak caly dzien az do wieczora.
A wieczorem nie wytrzymalam .....
Nusbeiser...

najgorsze sa wieczory i weekendy...

:((((

--
Saman_tha

5. Data: 2002-10-14 11:45:06

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
NIE
> SMAKUJE!!!
> Czulam ze dam rade. Myslalam tak caly dzien az do wieczora.

Monti w jednej ze swoich knig podaje sposob na ograniczanie jedzenia
czekolady,po jednej kostce wypic szklanke zimnej wody
duszkiem,probowalam,zadzialalo.Mialam dosc tej wody,ale odechcialo mi sie
czekolady.Pozdrawiam Hafsa.
PS jakos mnie tez w weekendy najbardziej ciagnie,to efekt braku sensownego
zajecia.

6. Data: 2002-10-14 13:18:09

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czekolady.Pozdrawiam Hafsa.
> PS jakos mnie tez w weekendy najbardziej ciagnie,to efekt braku sensownego

sprobuje z ta woda. choc to juz nie bedzie przyjemnosc
Przyjemnie jest zjesc kostke czekolady popijajac kawa :)
Wode lubie wiec nie bedzie problemu :)
sprobuje

--
Saman_tha