wycofali air wear

1. Data: 2004-05-26 12:23:11

Temat: wycofali air wear
Od: "Sylwia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze uzywalam podkladu loreal air wear i byl dla mojej skory mieszanej
bardzo dobry ,ale wycofali go juz chyba ,bo nie widac nigdzie w krakowie
,kupilam loreal cashmere perfect i nie jest za fajny ,bo wysusza okropnie
twarz i nieladnie to wyglada i jest malo wydajny ! i mam pytanie jeszcze
ejst ideal balance ,nigdy go nie mialam ,czy on jest podobny w konsystencji
do air wear i dobrze kryjacy niedoskonalosci? ???
Sylwia

1. Data: 2004-05-26 13:21:11

Temat: Re: wycofali air wear
Od: "Kruszyna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia <a...@w...pl> napisał(a):

>i mam pytanie jeszcze
> ejst ideal balance ,nigdy go nie mialam ,czy on jest podobny w konsystencji
> do air wear i dobrze kryjacy niedoskonalosci? ???
> Sylwia

Nie mam pojęcia, czy jest podobny w konsystencji, do Air Wear, ale ja go
sobie baaaardzo chwalę. Trzyma się ładnie, kryje (ale bez przesady), nie
włazi w pory, świetnie się rozsmarowuje. Najlepszy podkład, jaki miałam, ot
co...
Natomiast dziwię się, że w Krakowie nie ma, bo we Wrocławiu to ja go w
każdym Rossmannie widuję... I nie tylko tam...

Krusz.

1. Data: 2004-05-26 13:39:03

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna napisał/a w news:c925k6$rqk$1@inews.gazeta.pl:

> Najlepszy podkład, jaki miałam, ot co...

Tylko zdziebłko za ciemny dla mnie :)

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-27 16:39:45

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
konsystencji
> do air wear i dobrze kryjacy niedoskonalosci? ???

Jak dla mnie Ideal Balance ma fajna konsystencje, nie tworzy smug, dosc
kryjacy , buzka jest po nim matowa i taka milutka. Ale cere wysusza mi
okrutnie wiec stosuje go zamiennie z Translucide (tydzien IB. tydzien T.)
A cere mam mieszana (czolo, nos i broda bardzo sie swieca, a policzki suche)
i sklona do luszczenia (skora sie luszczy a buzia itak blyszczaca:] )

Pozdrawiam Beata

Vichy Liposyne
kosmetyki Eveline
Pieczenie po Garnier