wygłuszenia ścian

1. Data: 2002-12-30 16:59:08

Temat: wygłuszenia ścian
Od: "Marzena" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
prosze o rade!
niedawno kupilismy mieszkanie do remontu w spokojnej dzielnicy, nasza radosc
trwala jednak krotko - juz przy pierwszych pobytach w mieszkaniu (planowanie
remontu i ustalanie ewentualnych przerobek)
sasiedzi zza sciany zaprezentowali sie w pelnej krasie!!! ( glosne disco
polo, klotnie, wyzwiska itp, i jeszcze szczekajacy i wyjacy pies), gdzie ci
ludzie byli gdy kupowalismy to mieszkanie???- bylo cicho jak makiem zasial.
marze o tym aby odizolowac sie od nich maksymalnie - czy welna mineralna
20cm + podwojny rigips wystarcza, a moze sa inne, bardziej skuteczne metody?
(oprócz wytrucia sasiadow, oczywiscie!)
pozdrawiam
marzena

1. Data: 2003-01-02 09:25:28

Temat: Re: wygłuszenia ścian
Od: "Marzena" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ponawiam prośbę!

czy naprawdę nie ma osób, które miały podobny problem???
proszę o podzielenie się spostrzeżeniami i doświadczeniami.

Marzena

1. Data: 2003-01-02 12:54:04

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Marzena wrote:

> ponawiam prośbę!
>
> czy naprawdę nie ma osób, które miały podobny problem???
> proszę o podzielenie się spostrzeżeniami i doświadczeniami.
>
> Marzena

U moich teściów, w mieszkaniu jedna ze ścianek działowych została
wygłuszona w sposób opisany przez Ciebie (4 cm waty + płyta gk). Teraz
nie przenikają żadne dźwięki między pomieszczeniami. Tak więc Twój
pomysł sie sprawdzi, tylko nie wiem czy nie jest troche na wyrost.

Pozdrawiam,
Magda M

Szybkowar
Pytanie o ogrzewanie
Kornik (?) w drewnianych drzwiach
Re: => ?? Jaka lodówka => LiebHerr ,Candy , Ariston etc... ??
Wilgotnosc powietrza