wygłuszenie sufitu

1. Data: 2005-05-18 09:08:29

Temat: wygłuszenie sufitu
Od: "Marcin" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Czy komukolwiek udało się wygłuszyć swój sufit tak aby uzyskac zadowalający
efekt izolacji akustycznej od sąsiada ?

pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2005-05-19 13:58:04

Temat: Re: wygłuszenie sufitu
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d6f146$bqf$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Marcin <g...@o...pl>
Było:
> Witam :)
>
> Czy komukolwiek udało się wygłuszyć swój sufit tak aby uzyskac
> zadowalający efekt izolacji akustycznej od sąsiada ?

Nie wygłuszałem ...

Myślę, że trzeba by było jakieś 3cm pod sufitem zrobić sufit - może zrobić
"kratkę" z 2-ceowników - wolną przestrzeń wypełnić jakimś np. płytami
styropianu i całość zakończyć ozdobnymi panelami.

Zamiast płyt styropianu może być jakiś nasyp-granulat, albo wełna mineralna

Widziałem też na jakimś www materiał maskujący sufit, tylko że ta
technologia jest droga.

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

3. Data: 2005-05-19 19:13:59

Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d6i6a4$oru$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> mineralna ...
>
> Widziałem też na jakimś www materiał maskujący sufit, tylko że ta

Zamiast płyt akurat w ściance działowej użyłem wełny mineralnej o
podwyższonej
izolacji akustycznej. Rewelacja to nie jest ale ścianka ma 120 mm
nida/wełna/nida

Dawidek

duze kafle w kuchni - zdjecia
Zmywarka :) SIEMENS czy AEG - konkretne modele [długawe]
Pomocy!!!
strug 600W
Szafa wnękowa i panele - co najpierw?