wykorzystane dziecko

1. Data: 2002-08-17 20:49:51

Temat: Re: wykorzystane dziecko
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Dwoje małych dzieci w domu bez opieki - to nawet nie musi być gwałt.
> To mogą być różne pomysły, które przychodzą do głowy.
> Szczególnie, gdy się chce popisać przed kolegą.
> (znam przypadek, gdy kolega kolegę nafaszerował lekarstwami babci)

A Ania z Avonella upiła winem Dianę ;).
Dorrit

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-08-17 20:52:00

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

> To nie zaniedbanie lecz normalne zachowanie. To co Wy proponujecie
> przesada.

A tak z ciekawości, masz Arku własne dzieci?
Dorrit

1. Data: 2002-08-17 21:03:19

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Reasumując - nie uchronisz dziecko przed niebezpieczeństwami,
ekscesami itp.
> rzeczami. To kwestia przypadku i tego, że niektóre muszą się po
prostu zdażyć
> bo dzieciaka nie da się upilnować, nie zamykając w klatce i nie
niszcząc jego
> rozwoju. Dziecko trzeba samo nauczyć unikania zagrożeń, oraz
bronienia się,
> nauczyć umiejętności wychodzenia z różnych sytuacji i opresji.
> Bo ochronić przed nimi nie dasz rady.

Masz rację, ale tej wiedzy dziecko nie może łyknać od razu i w
całości. Dziecko trzeba nauczyć unikania zagrożeń, ale stopniowo. To
jest nauka na lata i uczenie w sposób dostosowany do możliwości
rozwojowych dziecka, nie od razu. Nikt z nas też nie proponował
zamykania dziecka w klatce, tylko troskliwą opiekę. A w ogóle dodam
jeszcze jeden obrazoburczy pogląd. Uważam, że ojcowie są bardziej
lekkomyślni przy opiece nad dzieckiem niż matki. Mnie cierpnie skóra
jak widzę w zimie małe 4-5 letnie dzieci pod opieką tatusiów,
zjeżdżające z wałów wiślanych na sankach i zatrzymujace się 2 metry od
głębiny.
Dorrit

1. Data: 2002-08-17 21:09:46

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn. że czuje się zagrożony, że czuje lęk. Nieważne czy uzasadniony
czy
> absurdalny. Tzn. że na imprezach i dyskusjach gada jaka to
przestępczość,
> jaki bandytyzm, tzn. że montuje pancerne drzwi, trzy zamki lub
więcej,
> może nawet kraty w oknach itp. itd.

Wiesz Arku, kiedys był w TV wywiad z detektywem Rutkowskim. I ten
człowiek powiedział, że jego rodzina; żona, dzieci i on mieszkają w
Austrii, ponieważ w Polsce nie czuje się bezpieczny. A zobacz jakie
zabezpieczenia z monitoringiem policyjnym włącznie montują sobie w
willach biznesmeni i wszyscy ludzie bogaci. On wszyscy mają urojenia,
zbyt bogatą wyobraźnię czy jak?
Dorrit

1. Data: 2002-08-17 21:22:24

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w
wiadomości news:m2znvlald6.fsf@pierdol.ninka.net...
> "Veronika" <v...@p...onet.pl> writes:
>

> Jak myslisz, jaka jest automatyczna reakcja czlowieka, ktory widzi,
ze
> nie jest szanowany tylko obrazany?

I tu masz rację. Nie potrafię szanować tak bezmyślnej matki, która:
a/ wypuszcza 5-cio letnie dziecko samo na ulicę.
b/ nie rozumie, że 11-to letni chłopak, to nie jest kolega dla 5-cio
latka
c/ puszcza samo dziecko do domu, którego nie zna, a gdy w domu tym
spotka go krzywda, wyzywa inne dziecko od "skurwysynów" nie zadawszy
sobie nawet fatygi wysłuchania drugiej strony.
Dorrit

1. Data: 2002-08-17 21:23:04

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ajl0cv$c2h$1@news.tpi.pl...

> Niektórzy ludzie reagują jedynie na taką właśnie chamską taktykę
psychologa.
> Żadna inna do nich nie trafia. Zresztą psychologowie,
psychoterapeuci nie
> starają się raczej sprawić by pacjent poczuł się niewinny, wręcz
przeciwnie.
> Pomagają zrozumieć własną winę, pokazują jej źródło, uzmysławiają mu
co
> zrobił źle i wcale przy tym nie doradzają jak należy postąpić
dobrze.

Niedoścignionym wzorem takiego postępowania może być Kotański, Choć
siedzące za granicą Ninka i Pyzol pewnie o nim nie słyszały. Zresztą
ja sobie tutaj ani psychoterapeutycznych ani poradniczych ambicji nie
stawiam. Szkoda jednak, że niektórzy Dyskutanci bezinteresownie
próbują odebrać nudzącym się w poradniach psychologom kawałek chleba.
Dorrit

1. Data: 2002-08-17 21:31:04

Od: "Asasello" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"... z Gormenghast" w wiadomości
> Asasello w news:ajldda$cvj$1@news.onet.pl...
> /.../

WOW!

Doktorze, wiedziałem, że mnie dopadniesz! :-)

ależ bardzo chętnie
z tym, ze jeśli pozwolisz dopiero jutro
bo teraz jesdem kompletnie uwalony :-)

p aa

a.

1. Data: 2002-08-17 22:15:32

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "liseq" <l...@n...pl> napisał w wiadomości

> Zresztą psychologowie, psychoterapeuci nie
> przeciwnie.

> Veronika chyba nie zastanawialas sie nad tym co napisalas... matka jest
> swiadoma tego co sie stalo i teraz probuje jakos temu sprostac. ONA NIE
> SZUKA KOGOS, KTO UZMYSLOWI JEJ BLAD.
> Po takich postach boje sie poruszac problemy bezposrednio dotyczace mojej
> osoby na grupie. Mozna wleciec w jakis dolek emocjonalny a potem juz tylko
> strzelic sobie w lep :P

I nie poruszaj,
a zwłaszcza jeśli ktoś do Ciebie napisze na priv..
To_nie_jest_dobre_miejsce_na_poważne_sprawy.

E.

1. Data: 2002-08-17 22:40:33

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

" Kamfora" <k...@N...gazeta.pl> writes:

> Napisała, że to "skurwysyn".
> Czy gdyby o tym wczesniej wiedziała, pozwoliłaby dziecku tam pójść?

Napisala tez, ze to znany jej w sumie dzieciak z podworka.
A domyslam sie, ze "skurwysyn" wzielo sie ze zdenerwowania, a nie z
relacji do tegoz osobnika.

> Powiedzmy...
> Równie dobrze za "chamstwo" można uznać
> "n...@p...ninka.net"
> Co oznacza słowo "pierdol"?

Roznica jest jednak taka, ze to jest nazwa komputera. Pokaz mi gdzie
ja sie w postach do kogokolwiek wprost zwrocilam w sposob chamski?

To nie jest 'rownie dobrze'.
Jesli tego nie odrozniasz, to trudno, twoj problem.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-17 22:43:46

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"MJ" <m...@w...pl> writes:

> No dobrze..przeczytalam caly watek "wykorzystane dziecko " teraz moze jakies
> konstruktywne uwagi..Co powiedziec dziecku gdy juz sytuacja ma miejsce, Jak
> wytlumaczyc dziecku ktore ma np. osiem lat co to jest zly dotyk , tak by
> informcja byla dla nieg zbyt zagmatwana ale zrozumial..

A po co tlumaczyc mu co to jest "zly dotyk"? Po co mu wpajac jakies
konotacje, ktorych i tak nie zoruzmie, bo za maly jest i seks jest
jeszcze poza obszarem jego zainteresowan?

Nie wystarczy powiedziec, ze to co kolega zrobil to jest zle, i zeby
takich sytuacji w przyszlosci unikal? Zeby nie ufal kolegom, jak go
zapraszaja do domu, bo to sie moze powtorzyc?

Opisac, w jaki sposob moze tego uniknac, i co zrobic, jak sie bedzie
bal?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

test
Płeć...
Mam trudny problem...
CzCz
[troszke off] Mieszkanie w Rzeszowie sprzedam