wymiary drzwi

1. Data: 2001-11-14 13:07:36

Temat: wymiary drzwi
Od: "Adm" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam (dzisiaj po raz drugi)

Remont juz dobiega konca, w zwiazku z tym chyba ostatnie pytanie
Jezeli kupie oscieznice do drzwi wewnętrznych standard 80X200, a pozniej
dokupie drzwi
czy beda pasowaly (chodzi mi o zawiasy, wysokosc mocowania zamka
wewnetrzne rozmiary wciecia drzwi i oscieznicy) ???

Adm

1. Data: 2001-11-14 14:13:03

Temat: Re: wymiary drzwi
Od: "Peter Wolf" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adm" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy beda pasowaly (chodzi mi o zawiasy, wysokosc mocowania zamka
> wewnetrzne rozmiary wciecia drzwi i oscieznicy) ???

Będą pasowały - chyba, że kupisz jakiegoś dziwoląga ;) Wymiary są
znormalizowane. Nie piszesz tylko czy chodzi o ościeżnicę drewnianą czy
metalową. Myślę, że powinienieś zwrócić też uwagę, aby ościeżnica nie miała
3 zawiasów (jeden na środku, lub przesunięty lekko w dół), dlatego, że drzwi
wewnętrzne mają 2 i później trzeba wywalać (może być widać).

--
pozdr
Peter Wolf

Poddasze i gaz
Umowa o dostawę energii
Meble sosnowe - Wwa
kafelkowanie
sposob na naklejki na zewnetrznej ramie okna