wyniki krwi na mycoplasme i krztusiec

1. Data: 2006-11-09 17:18:04

Temat: wyniki krwi na mycoplasme i krztusiec
Od: "arima" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Odebrałam wyniki krwi dziecka, które od ponad 2 miesięcy kaszle i w
morfologi wyszlo wszystko w normiie z wyjątkiem płytek gdzie na norme
130-400 dziecko ma 723

ponadto
mycoplasma IgG met. IFA ocena jakościowa słabo dodatnki
mycoplasma IgM met. IFA ocena jakościowa ujemny

bordetella pertussis IgM met. IFA ocena jakościowa ujemny
bordetella pertussis IgG met. IFA ocena jakościowa ujemny

czy z tych badań wynika jakaś przyczyna tego kaszlu czy musimy szukać dalej

pozdr
arima

2. Data: 2006-11-09 21:34:02

Temat: Re: wyniki krwi na mycoplasme i krztusiec
Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arima" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> [...]
> bordetella pertussis IgG met. IFA ocena jakościowa ujemny
>
> czy z tych badań wynika jakaś przyczyna tego kaszlu czy musimy szukać

Prawdę mówiąc ja kilka lat temu diagnozowałam długotrwający kaszek o mojego
syna. Wszystkie wyniki badań, jakie miał zlecane, wychodziły bardzo dobre.
Wkońcu poszłam do alergologa (testy wyszły ujemne) i pani dr. stwierdziła u
niego nadwrażliwość oskrzeli. Wtedy kaszel może powodowac dosłownie
wszystko - nawet zmiana temperatury otoczenia np. z mrozu jak się wejdzie do
pomieszczenia. Przez kilka miesięcy musiał wdychać Pulmicort i Ortis(??? -
chyba tak się nazywało) i do dzis jest spokój. Może to być to samo u Twojego
dziecka. Pozdrawiam AJ

3. Data: 2006-11-10 05:10:32

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 9 Nov 2006 18:18:04 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako arima, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> Odebrałam wyniki krwi dziecka, które od ponad 2 miesięcy kaszle

A badanie w kierunku glistnicy mial zrobione?
To powinna byc podstawa, niestety, czesto lekarze wogole tego nie biora pod
uwage.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

przedłużający sie kaszel
Ciężka neuralgia po półpaśćcu...
co mi zrobi stomatolog? ;-)
Potrzebna ocena wyników badań krwi.
zdolność plemników do zapłodnienia a gorączka