wypadanie włosów

1. Data: 2003-05-08 05:52:12

Temat: wypadanie włosów
Od: "jow" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponownie, Drodzy Grupowicze, zwracam sie do Was z prośba o jakas opinie na
temat lekarstawa pana Wacława Żygadło, które podobniez w 100% moze zahamowac
nadmierne wypadnie włosów ( dotyczy to łysienia plackowatego i pospolitego,
o ile oczywiscie jest jeszcze mozliwosc regenaracji obumarłego włosa)

Mała

1. Data: 2003-05-08 06:14:13

Temat: Re: wypadanie włosów
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jow" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pospolitego,
> o ile oczywiscie jest jeszcze mozliwosc regenaracji obumarłego włosa)

A moze nikt nie stosowal? Ja pierwszy raz w zyciu o tym slysze...

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-05-08 07:12:52

Od: "beatag" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pospolitego,
> o ile oczywiscie jest jeszcze mozliwosc regenaracji obumarłego włosa)

Ludzie przestańcie się łudzić. NIE WYNALEZIONO LEKARSTWA NA ŁYSIENIE!!!
Ciągle nad tym pracują naukowcy, gdzieś nawet słyszałam, że ten który
wynajdzie takowy lek stanie się posiadaczem nagrody Nobla. A wszystkie
cudowne leki na łysienie to zwykłe żerownanie na naiwnego zrozpaczonego
łysolka i jego kasę oczywiście.

1. Data: 2003-05-08 08:21:10

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jow" <j...@w...pl> wrote in message news:b9crir$23m$1@nemesis.news.tpi.pl...