wypadanie wlosow

1. Data: 2001-05-12 06:01:31

Temat: wypadanie wlosow
Od: "Ludwika" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

od kilku miesiecy wypadaja mi wlosy, nie garsciami ale ciagle znajduje po
kilka na ubraniach
czy moze to byc spowodowane stresem? a jezeli nie to czym

2. Data: 2001-05-12 10:31:03

Temat: Re: wypadanie wlosow
Od: "Nula" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno moze byc to spowodowane stresem, podobnie jest u mnie. Ale kilka
wlosow, to jeszcze nic strasznego, tak juz jest, ze
"gubimy" wlosy, ale tak musi byc i to nie znaczy, ze cos sie dzieje
niedobrego, jesli kilka wychodzi.
Jesli wychodza Ci caly czas, a nie tylko przy czesaniu sprobuj zaczac brac
tabletki ze skrzypu, bralam i wedlug mnie byly bardzo dobre efekty, wlosy
nie wychodzily po tej kuracji tak, jak przed.

Pozdrowionka
Ania

3. Data: 2001-05-22 20:21:40

Od: "Adam" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszymi lekarzami dla nas samych jestesmy wlasnie my!!!!
Czy rzeczywiscie przezywasz stresy?
A moze nie odzywiasz sie tak jak trzeba?
Moga byc to takze zaburzenia hormonalne(testosteron, prolaktyna, choroby
tarczycy) a takze zatrucia metalami typu Tal.
Radze Ci licz wlosy co dzien, policz ile ci ubywa, jesli ponad 100 wlosow to
jest to stan chorobowy.
Niedobor cynku, zelaza(po miesiaczce) i magnezu moze powodowac wypadanie
wlosow.
UDAJ SIE LEPIEJ DO LEKARZA NA BADANIA!!
Dobrze zrobic jonogram(ilosc danych pierwiastkow w organizmie), poziom
cynku.
pozdr Adam
> od kilku miesiecy wypadaja mi wlosy, nie garsciami ale ciagle znajduje po
> kilka na ubraniach
> czy moze to byc spowodowane stresem? a jezeli nie to czym

Wrzody
Białaczka
Przeszczep szpiku u dziecka
specjalista od kregoslupa