wypadlo wypelnienie

1. Data: 2007-03-18 09:25:57

Temat: wypadlo wypelnienie
Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypadlo mi wypelnienie z lekarstwem, ktore mialem nosic przez trzy miesiace.
Do dentysty ide w poniedzialek. Boje sie, ze w tym otwartym zebie powstanie
zgorzel, ktora spowoduje pewien specyficzny zapach... Juz raz tak mialem,
dlatego teraz chcialbym sie przed tym uchronic. Czy da sie domowymi
sposobami zamknac ten zab do czasu wizyty?

2. Data: 2007-03-18 09:30:31

Temat: Re: wypadlo wypelnienie
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlatego teraz chcialbym sie przed tym uchronic. Czy da sie domowymi
> sposobami zamknac ten zab do czasu wizyty?

Domowymi sposobami się nie da.
Pzdr.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000724-1, 2007-03-16
Przetestowano na: 2007-03-18 10:30:37

3. Data: 2007-03-18 10:09:36

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 10:25, "Adam" wrote:
> Wypadlo mi wypelnienie z lekarstwem, ktore mialem nosic przez trzy miesiace.
> (...) Czy da sie domowymi
> sposobami zamknac ten zab do czasu wizyty?

Można zminimalizować skutki tego zdarzenia, rozgryzając co jakiś czas
łepek goździka (przyprawa kuchenna) na tym zębie.
Olejek eteryczny goździka posiada właściwości dezynfekujące.

--
Pozdrawiam :)
JM

4. Data: 2007-03-18 21:40:47

Od: Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):

> Można zminimalizować skutki tego zdarzenia, rozgryzając co jakiś czas
> łepek goździka (przyprawa kuchenna) na tym zębie.
> Olejek eteryczny goździka posiada właściwości dezynfekujące.

Taaa... zakładając że coś mu z tego zęba wypadło, to rozgryzając takim
osłabionym zębem goździka (gryzłaś kiedyś 'surowego' goździka???)
napewno mu pomoże... go złamać. 'Praw fizyki Pan nie zmienisz, i nie
bądź Pan rura. I nie pękaj Pan'.

Adam (ale inny :)

5. Data: 2007-03-19 08:05:35

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 22:40, Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> wrote:

> Taaa... zakładając że coś mu z tego zęba wypadło, to rozgryzając takim
> osłabionym zębem goździka (gryzłaś kiedyś 'surowego' goździka???)
> napewno mu pomoże... go złamać.

Hmm... W sumie, to nie wiem co o Tobie myśleć na podstawie tego postu.
Zadufany w swą wiedzę, doświadczenie?
Bo jakbym to ja otrzymała taką instrukcję (a nie znałabym tej
przyprawy), to poszłabym do kuchni, rozsypała goździki i wtedy
zauważyłabym, że jedne są z łepkami, a drugie bez - ot, mają takie
końcówki jak pierścionki na oczko. Wzięłabym więc goździka z łepkiem i
próbowała oddzielić ten łepek. I pewnie musiałabym to zrobić kilka
razy, zanim bym wyczuła siłę w palcach - bo łepek mi kruszał w czasie
oddzielania. I dopiero ten wydzielony łepek włożyłabym do ust.
No cóż, ja jestem blondynką;p

> 'Praw fizyki Pan nie zmienisz, i nie
> bądź Pan rura. I nie pękaj Pan'.

Ano ;-)

> Adam (ale inny :)

:)
Są dwie możliwości:
1. Wątkotwórca olał tę instrukcję
2. Zastosował, a nie złamał zęba (gdyby złamał, to od razu grupowicze
by się dowiedzieli - wszak podziękowania trudniej się pisze, niż
ochrzan. Nieprawdaż?)

--
Pozdrawiam :)
JM
http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html ; http://ortografia.pl/
Bezpieczny wolontariat (Nobel?): http://www.fah.pooh.priv.pl/

zgorzel
psychiatra-psychoterapeu ta w trojmiescie
Co o tym sądzicie?
Ciagly kaszel
Co to za choroba??