Re: wypadlo wypelnienie

From: "JaMyszka" <f...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wypadlo wypelnienie
Date: 19 Mar 2007 01:05:35 -0700

On 18 Mar, 22:40, Adam <a...@p...TNIJ.onet.pl> wrote:

> Taaa... zakładając że coś mu z tego zęba wypadło, to rozgryzając takim
> osłabionym zębem goździka (gryzłaś kiedyś 'surowego' goździka???)
> napewno mu pomoże... go złamać.

Hmm... W sumie, to nie wiem co o Tobie myśleć na podstawie tego postu.
Zadufany w swą wiedzę, doświadczenie?
Bo jakbym to ja otrzymała taką instrukcję (a nie znałabym tej
przyprawy), to poszłabym do kuchni, rozsypała goździki i wtedy
zauważyłabym, że jedne są z łepkami, a drugie bez - ot, mają takie
końcówki jak pierścionki na oczko. Wzięłabym więc goździka z łepkiem i
próbowała oddzielić ten łepek. I pewnie musiałabym to zrobić kilka
razy, zanim bym wyczuła siłę w palcach - bo łepek mi kruszał w czasie
oddzielania. I dopiero ten wydzielony łepek włożyłabym do ust.
No cóż, ja jestem blondynką;p

> 'Praw fizyki Pan nie zmienisz, i nie
> bądź Pan rura. I nie pękaj Pan'.

Ano ;-)

> Adam (ale inny :)

:)
Są dwie możliwości:
1. Wątkotwórca olał tę instrukcję
2. Zastosował, a nie złamał zęba (gdyby złamał, to od razu grupowicze
by się dowiedzieli - wszak podziękowania trudniej się pisze, niż
ochrzan. Nieprawdaż?)

--
Pozdrawiam :)
JM