wypryski a pigułki

1. Data: 2003-10-13 11:10:45

Temat: Re: wypryski a pigułki
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elvira" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:bm9opn$1e6e$1@foka.acn.pl...

> Tak też przypuszczałam.

> Nie przejmuj się, podobno co druga kobieta ma cellulit i niezależnie od
> wagi, wieku itp. :-(
>
> --
> Elvira

moj ginekolog powiedzial ze nie powinno sie bardzo dlugo zazywac tabletek
Diane 35 (powinno sie zrobic przerwe), fakt ze mi bardzo poprawily skore i
nie mialam pryszczy nawet do roku po zaprzestaniu uzywania go. Inne tabletki
Antykoncepcyjne chyba nie działaja tak na przyszcze jak Diane 35.

1. Data: 2003-10-13 12:11:39

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Beata napisala:

>nie mialam pryszczy nawet do roku po zaprzestaniu uzywania go. Inne tabletki
>Antykoncepcyjne chyba nie działaja tak na przyszcze jak Diane 35.

A i owszem - sa i inne tabletki o dzialaniu antyandrogennym, ja uzywam Valette
i toleruje je o niebo lepiej niz Diane. Minusem jest cena - ja place 9 euro za
opakowanie (te tabletki nie sa rowniez w Niemczech refundowane).

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-10-14 11:45:06

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał/a w news:bm9igt$5a8$1@inews.gazeta.pl:

> Najprawdopodobniej pigułki + naturalna fotowrażliwość +
> przeginanie ze słoneczkiem + solarium. W każdym razie w znanym mi
> przypadku.

Zauważ, że i bez pigułek zestaw: regularne solarium + reszta daje w
rezultacie przebarwienia.

> Co ciekawe, najczęściej robią to osoby, które takowych nie biorą.

To już taka polska cecha narodowa. Wypowiadanie się na tematy, o
których nie ma się pojęcia.

--
mips

FAQ grupy pl.rec.uroda