mam kłopot z cerą

1. Data: 2003-10-10 18:58:56

Temat: mam kłopot z cerą
Od: "Sylwina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam problem...poniewaz mam tlusta cere i mam tzn pryszcze...nie wiem jak
dobrze z nimi walczyc i jakich kosmetykow urzywaz zeby dobrze działały,
najbardziej smuci mnie to ze jak pryszcz zniknie to zostanie czerwony
slad...:( chciałabym sie dowiedziec jakie sa dobre srodki na czerwone slady
po wypryskach

1. Data: 2003-10-10 19:43:05

Temat: Re: mam kłopot z cerą
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najbardziej smuci mnie to ze jak pryszcz zniknie to zostanie czerwony
> slad...:( chciałabym sie dowiedziec jakie sa dobre srodki na czerwone

kosmetyczka przed, kosmetyczka po i wtrakcie :)
jak jest tak zle to najlepiej udac sie do kosmetyczki i pogadac z nia o
zapobieganiu i peielegnacji, a przy okazji podac sie jakiesmu zabiegowi
ktory pomoze troche zeby cera sie mniej przetluszczala, troche zlagodzi
slady po wypryskach.
a na czerowne slady sproboj kermu na przebrawienia, w zimie mozna je stoswac
swobodnie np Pahramceris Ireny Eris ;)
na wypryski mozesz kupic dobra masc lub zel (npo Benazcne) w aptece, albo
spytaj sie kiedys byl tak zel silikonowy nie pamietam nazwy, ponoc swietny
na te rzeczy
pozdr

1. Data: 2003-10-10 19:51:12

Od: "flower" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam problem...poniewaz mam tlusta cere i mam tzn pryszcze...nie wiem jak
> dobrze z nimi walczyc i jakich kosmetykow urzywaz

1. regularnie odwiedzaj kosmetyczke, ktora dokladnie oczysci Ci cere.
polecam salony thalgo
2. w zadnym wypadku nie rozdrapuj pryszczy. zamiast rozdrapywac stosuj
miejscowo jakis zel antybakteryjny, np. benzacne 5%
3. ustal jakis codzienny rytual, tzn. rano przemywasz skore tonikiem,
nakladasz krem dla cery tlustej i tradzikowej (nowy Vichy, ale wez probke,
bo nie kazdemu odpowiada; polecam ten z serii pharmaceris, lub tanszy
clean&clear) i make up (np. unifiance la roche posay), a wieczorem myjesz
buzke zelem z mikrokapsulkami peelingujacymi, np. j&j (rob to raz dziennie,
nie czesciej, bo skora tradzikowa jest, mimo pozorow, bardzo wrazliwa),
pozniej tonik antybakteryjny i nawilzajacy krem, np. dermosan (kupisz w
aptece)
4. aby wszelkie zmiany goily sie szybciej przemywaj twarz szalwia (taka w
herbatach, tez w aptece), rob sobie co tydzien lub co dwa peeling, parowke z
szalwii i maske nawilzajaca.

pomaga. nawet bardzo. i warto sie pomeczyc, zeby ladnie wygladac.
zycze powodzenia,
Kasia

1. Data: 2003-10-11 06:55:31

Od: "ANDZIA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja ostatnio wyczytałam , że przebarwienia usuwa citrosept (ten
uadparniający ) niszczy ogniska zapalne , krosty dobrze jest tez smarowac
olejkiem z drzewa herbacianego .
duże super porad i przepisów na smarowidła , przebarwienia, znajdziesz na
stronie.
http://www.luskiewnik.gower.pl/acnessterid2003.htm
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2003-10-11 15:53:25

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANDZIA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja ostatnio wyczytałam , że przebarwienia usuwa citrosept (ten
> uadparniający ) niszczy ogniska zapalne , krosty dobrze jest tez
smarowac
> olejkiem z drzewa herbacianego .
Potwierdzam sposob z olejkiem. Na kroste nierozcienczony (chyba ze masz
bardzo wrazliwa skore to lepiej nie) a na reszte twarzy zmieszaj z
tonikiem, ktorego uzywasz. Mnie to kiedys bardzo pomoglo, teraz juz nie
musze tak kombinowac, wystarcza tonik i zel do mycia z serii AA Young
Oceanic i naprawde pomimo tlustosci mojej cery, nie mam juz problemow z
pryszczami.
Oprocz drzewka herbacianego jest jeszcze jeden sposob: zaparzasz sobie
rumianek, rozrywasz torebke i nakladasz na kroste troche tego zielska z
torebki i trzymasz tak dlugo az zaschnie - polecam zwlaszcza na nie
chcace sie "wybudowac" pryszcze.

Iwona

_____________
Ciut stare zdjecie...
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39011

1. Data: 2003-10-11 18:27:38

Od: "Blancanieves" <N...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

inka <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpocz
ta.onet.pl>
napisał/a:

> Użytkownik "ANDZIA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
) krosty dobrze jest tez
> smarowac
> Potwierdzam sposob z olejkiem.

Ja także podpisuje się pod tym olejkiem z drzewa herbacianego i
polecam bardzo dobry krem (właśnie w wyciągiem z drzewa herbacianego).
Kupiłam go u kosmetyczki w gabinecie. Produkowany jest przez
niemiecką firmę "Alkmene" a nazywa się "Gesichtcreme mit australischem
Teebaumol". W słoiczku jest 50 ml i kosztuje ok.23 zł.
Jest znakomity i pięknie pachnie. Nie uczula.

Pozdrawiam serdecznie

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda