Re: mam kłopot z cerą

From: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: mam kłopot z cerą
Date: Fri, 10 Oct 2003 21:43:05 +0200

> mam problem...poniewaz mam tlusta cere i mam tzn pryszcze...nie wiem jak
> dobrze z nimi walczyc i jakich kosmetykow urzywaz zeby dobrze działały,
> najbardziej smuci mnie to ze jak pryszcz zniknie to zostanie czerwony
> slad...:( chciałabym sie dowiedziec jakie sa dobre srodki na czerwone
slady
> po wypryskach

kosmetyczka przed, kosmetyczka po i wtrakcie :)
jak jest tak zle to najlepiej udac sie do kosmetyczki i pogadac z nia o
zapobieganiu i peielegnacji, a przy okazji podac sie jakiesmu zabiegowi
ktory pomoze troche zeby cera sie mniej przetluszczala, troche zlagodzi
slady po wypryskach.
a na czerowne slady sproboj kermu na przebrawienia, w zimie mozna je stoswac
swobodnie np Pahramceris Ireny Eris ;)
na wypryski mozesz kupic dobra masc lub zel (npo Benazcne) w aptece, albo
spytaj sie kiedys byl tak zel silikonowy nie pamietam nazwy, ponoc swietny
na te rzeczy
pozdr