Re: mam kłopot z cerą

From: "flower" <k...@a...waw.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: mam kłopot z cerą
Date: Fri, 10 Oct 2003 21:51:12 +0200

> mam problem...poniewaz mam tlusta cere i mam tzn pryszcze...nie wiem jak
> dobrze z nimi walczyc i jakich kosmetykow urzywaz

1. regularnie odwiedzaj kosmetyczke, ktora dokladnie oczysci Ci cere.
polecam salony thalgo
2. w zadnym wypadku nie rozdrapuj pryszczy. zamiast rozdrapywac stosuj
miejscowo jakis zel antybakteryjny, np. benzacne 5%
3. ustal jakis codzienny rytual, tzn. rano przemywasz skore tonikiem,
nakladasz krem dla cery tlustej i tradzikowej (nowy Vichy, ale wez probke,
bo nie kazdemu odpowiada; polecam ten z serii pharmaceris, lub tanszy
clean&clear) i make up (np. unifiance la roche posay), a wieczorem myjesz
buzke zelem z mikrokapsulkami peelingujacymi, np. j&j (rob to raz dziennie,
nie czesciej, bo skora tradzikowa jest, mimo pozorow, bardzo wrazliwa),
pozniej tonik antybakteryjny i nawilzajacy krem, np. dermosan (kupisz w
aptece)
4. aby wszelkie zmiany goily sie szybciej przemywaj twarz szalwia (taka w
herbatach, tez w aptece), rob sobie co tydzien lub co dwa peeling, parowke z
szalwii i maske nawilzajaca.

pomaga. nawet bardzo. i warto sie pomeczyc, zeby ladnie wygladac.
zycze powodzenia,
Kasia