wypryski na plecach i ramionach

1. Data: 2004-02-17 13:07:24

Temat: wypryski na plecach i ramionach
Od: " " <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy znacie jakąś skuteczną broń na wypryski na plecach? męczą mnie strasznie
i nie mam pojęcia co na to poradzić:( nie sądzę, żeby kosmetyki
antybakteryjne do pielęgnacji twarzy zadziałały.. pozdrawiam.

1. Data: 2004-02-18 16:01:46

Temat: Re: wypryski na plecach i ramionach
Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie mam pojęcia co na to poradzić:( nie sądzę, żeby kosmetyki
> antybakteryjne do pielęgnacji twarzy zadziałały.. pozdrawiam.

Myślę, że jednak możesz spróbować tych kosmetyków do twarzy, np. żelu
Garniera Czysta Skóra - masować nim plecy i ramiona gąbką.Na mnie w/w
specyfik podziałał.
Do tego też piling, ale z tych do ciała raczej niż do twarzy.
I jeszcze jedna rzecz: noszenie naturalnych i lekkich ubrań też może
poprawić stan pleców, zwłaszcza jeśli te wypryski to potówki.
powodzenia!

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2004-02-19 11:28:07

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli nie są ropne wypryski możesz np. stosować żel antybakteryjny+szkotkę,
a potem tonik lysanel active. ale ogólnie, jeśli sobie nie radzisz ze skórą,
to idź do dermatologa.

wypryski na plecach i ramionach
Farby do wlosow z odzywkami
Jakich perfum uzywac ?
czym usztywnić.....
balsam spowalniajacy odrosty wlosow-AVON