wyroby z wieprzowiny

1. Data: 2002-04-29 09:51:29

Temat: wyroby z wieprzowiny
Od: "romek" <r...@k...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry. Właśnie mam zamiar urządzić świniobicie i chciałbym o kilka
przepisów na wyroby: kiełbasy, salceson, szynki, słowem wszystko co z
tematem związane. Już parę lat minęło od ostatniego świniobicia i trochę mi
się zapomniało, co jak i ile

romek

1. Data: 2002-04-29 11:20:58

Temat: Re: wyroby z wieprzowiny
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daruj zycie tej biednej swini.
Moze naucz ja szukac trufli to bedziesz mial wiekszy pozytek:)

Dominik.

1. Data: 2002-04-29 12:49:34

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

polecam ksiazke co sie zowie "Kuchnia Polska"

1. Data: 2002-04-29 13:03:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Apr 2002 13:20:58 +0200, "Domin"
<s...@p...onet.pl> wrote:

>Daruj zycie tej biednej swini.
>Moze naucz ja szukac trufli to bedziesz mial wiekszy pozytek:)
>
>Dominik.

o to to...swinie sie przywiazuja do wlascicieli, sa lojalne jak
psy i tak na prawde lubia byc czyste, ale nie maja wyjscia.
poza tym potrafia sie slicznie usmiechac! tez jak psy

Krysia, chyba jakis nastepny klub sie ulega...

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-04-29 16:54:07

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno o gladales film Babe: Swinka z klasa
No i co dalej masz zamiar mordowac:)

Dominik.

1. Data: 2002-04-29 17:32:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>I jeszcze jedno o gladales film Babe: Swinka z klasa
>No i co dalej masz zamiar mordowac:)
>
>Dominik.

No?
Krysia

1. Data: 2002-04-29 22:47:33

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> o to to...swinie sie przywiazuja do wlascicieli, sa lojalne jak
> psy i tak na prawde lubia byc czyste, ale nie maja wyjscia.
> poza tym potrafia sie slicznie usmiechac! tez jak psy

W Niemczech to ludzie chodza ze swinkami na smyczy :-))
Tylko to nie takie wielgachne po 100kilo tylko jakies male, chyba swinki
wietnamskie sie zwa...

Mikie

1. Data: 2002-04-30 08:04:36

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> W Niemczech to ludzie chodza ze swinkami na smyczy :-))
> Tylko to nie takie wielgachne po 100kilo tylko jakies male, chyba swinki
> wietnamskie sie zwa...

nie. Wietnamskie to po naszemu Hängebauchschwein. Dość duże, ciemne i z
obwisłym brzuchem, prawie jak mój. Te "spacerowe" to świnki miniaturowe.
Dorosłe ważą coś koło 10kg. Są okropnie drogie, coś koło 1000EUR za kilo
;-)

Waldek

jchowan@tpn.pl
"R O Ż N O" ----> 20 metrów