j...@t...pl

1. Data: 2002-04-29 07:54:19

Temat: j...@t...pl
Od: Tatrzański Park Narodowy <k...@t...zakopane.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korporacja w stylu Enronu
Mamy dwie krowy. Sprzedajemy trzy z nich naszym
lolegom, posługując się akredytywami otwartymi przez
mojego szwagra w banku, następnie dokonujemy
konwersji naszego długu na kapitał, odzyskując w ten
sposób wszystkie cztery krowy, ze zwolnieniem podatkowym
na pięć krów. Prawa mleczne tych sześciu krów
zostają przeniesione poprzez posrednika na spółkę
zarejestrowaną na Kajmanch, będącą cichą własnością
większościowego wspólnika, który odsprzedaje prawa
do wszystkich siedmiu krów naszej spólce giełdowej.
Z rocznego sprawozdania wynika, że nasza spólka
posiada osiem krów i opcję na jeszcze jedną.
Ceny akcji idą w górę, sprzedajemy swoje i spadamy
do RPA.

Korporacja amerykańska
Mamy dwie krowy. Sprzedajemy jedną i zmuszamy drugą
do dawania mleka za cztery krowy. Jestesmy zdziwieni
gdy krowa pada.

Korporacja japońska
Mamy dwie krowy. Przeprojektowujemy krowy, tak aby miały
1/10 wielkości jednej krowy a dawały 20 razy tyle mleka.
Następnie tworzymy sprytne Krowie Komiksy zwane
Cow-Kimon i wprowadzamy je na rynki calego świata.

Korporacja niemiecka
Mamy dwie krowy. Zmieniamy je za pomoca inżynierii
genetycznej, tak aby zyły 50 lat, jadły raz na tydzień
i same się doiły.

Korporacja brytyjska
Mamy dwie krowy. Obie są wściekłe.

Korporacja włoska
Mamy dwie krowy, ale nie wiemy gdzie są. Robimy
przerwę na lunch.

Korporacja rosyjska
Mamy dwie krowy. Liczymy je i stwierdzamy, że mamy 5
krów. Liczymy je ponownie i stwierdzamy, że mamy 42 krowy.
Liczymy je ponownie i mamy 12 krów. Przestajemy liczyć
krowy i otwieramy kolejną butelke wódki.

Korporacja chińska
Mamy dwie krowy. Mamy 300 ludzi do ich dojenia.
Twierdzimy, że mamy pełne zatrudnienie i wysoką
produktywność krów i aresztujemy dziennikarza,
który podał te liczby.

Korporacja izraelska
Mamy te dwie żydowskie krowy, tak? Otwierają one
zkłady mleczne i sklepy z lodami. Wysyłają swoje cielęta
do Harvardu, żeby stały sie doktorami.
Tak więc kto potzrebuje ludzi?

Korporacja polska
Mamy dwie krowy. Ta z lewej jest taka milusia........

1. Data: 2002-04-29 15:05:10

Temat: Re: j...@t...pl
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tatrzański Park Narodowy <k...@t...zakopane.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@t...zakopane.pl...

> Korporacja amerykańska
> Mamy dwie krowy. Sprzedajemy jedną i zmuszamy drugą
> do dawania mleka za cztery krowy. Jestesmy zdziwieni
> gdy krowa pada.

;o)))), ale sadzac z tego jak sie ma gospodarka amerykanska do reszty
swiata, a w szczegolnosci poglowie bydla i jego tusza (znasz roznice
wielkosci pomiedzy amerykanskim stekiem a jakims europejskim?), to oni chyba
jednak maja inne podejscie....;o))), to juz bardziej mi jakas komune
przypomina, tylko to "sprzedajemy" jest na lewo....Ja bym tam nie wierzyla w
mity o wyzysku Murzynow (i krow)..;o)

> Korporacja polska
> Mamy dwie krowy. Ta z lewej jest taka milusia........

...a to rzewne spojrzenie krasulinych oczu....I to mi sie u nas podoba, a
nie?;o))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-04-29 15:21:27

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak maja inne podejscie....;o))), to juz bardziej mi jakas komune
> przypomina, tylko to "sprzedajemy" jest na lewo....Ja bym tam nie wierzyla w
no to sprawdź średnią długość życia amerykańskiej mlecznej krasuli
wyczynowej. Dwa-trzy cykle laktacyjne i do puszki dla psów.

oj tak.

Waldek

1. Data: 2002-04-29 16:02:38

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> oj tak.

Tak tak!

Mikie

1. Data: 2002-04-29 16:03:45

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Korporacja japońska
> Korporacja włoska
> Korporacja chińska

Te sa najlepsze :-)
ROTFL! :-))

Mikie

1. Data: 2002-04-29 16:21:15

Temat: Odp: j...@t...pl
Od: "starszo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tatrzański Park Narodowy <k...@t...zakopane.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@t...zakopane.pl...

> Korporacja w stylu Enronu

>ciach<

Nie znam zwyczajów panujących w tej grupie,
ale pragnę Wam przypomnieć, że te zabawy
z wołowiną zostały zadedykowane Gosi za przepis
na cannelloni i umieszczone przeze mnie w wątku
"Cannelloni ...help".

Pozdrawiam:)

starsza, chtura tylko redaktor i nie ma copyright;)

1. Data: 2002-04-29 19:43:28

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;o)))), ale sadzac z tego jak sie ma gospodarka amerykanska do reszty
> swiata, a w szczegolnosci poglowie bydla i jego tusza (znasz roznice
> wielkosci pomiedzy amerykanskim stekiem a jakims europejskim?),

Znam roznice w _smaku_. To wystarczy.

1. Data: 2002-04-30 12:06:24

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@u...fu-berlin.de...

> no to sprawdź średnią długość życia amerykańskiej mlecznej krasuli
> wyczynowej. Dwa-trzy cykle laktacyjne i do puszki dla psów.

Pewnie tak jest bardziej oplacalnie. A te trzy lata na pewno uplywaja jej
przy pelnym korycie. Pozniej wydajnosc spada i....pieski (oraz ludzie) chca
jesc przyzwoicie a nie starego wolu, wiec frontem do klienta!

Nastawiona krwiozerczo-kapitalistycznie-liberalnie Agata Solon, naturalna

"R O Ż N O" ----> 20 metrów
Ser bialy domowy
Jagniecina? Co pysznego...
sos serowy