wysokość mieszkania

1. Data: 2003-02-16 20:17:05

Temat: wysokość mieszkania
Od: "Irek Badowski" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem "w trakcie" kupowania mieszkania u developera.
Gdy podpisywałem umowę nie zwróciłem uwagi na wysokość mieszkanie-teraz gdy
mieszkanie już stoi wydaje mi się strasznie niskie-2,53 bez wylewek. Czy
jest jakaś norma określająca minimalna wysokość lokalu mieszkalnego? Czy te
2,5 to rzeczywiście tak mało czy to tylko moje wydziwianie- jak wysokie
macie mieszkania? (oczywiście pytam o te ostatnio budowane przez developerów
a nie o przedwojenne kamienice ;-)).
Pozdrawiam
irek

1. Data: 2003-02-16 20:31:59

Temat: Re: wysokość mieszkania
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Feb 2003 21:17:05 +0100 I had a dream that Irek Badowski
<b...@i...pl> wrote:
> [...]
>macie mieszkania? (oczywiście pytam o te ostatnio budowane przez developerów

Obecnie minimum 2.50. Czyli jak zrobisz wylewkę itd, to będziesz miał
to minimum. Moje mieszkanie ma 2.45 :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-02-16 21:05:01

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Badowski" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
gdy
> mieszkanie już stoi wydaje mi się strasznie niskie-2,53 bez wylewek.

Norma blokowa:) Moje ma chyba nawet mniej. Puste pomieszczenie, a już
zwłaszcza z szarym, nieotynkowanym sufitem, zawsze wydaje się niższe niż
jest w rzeczywistości - co nie znaczy, że 2,50 to dużo - po prostu takie
jest minimum
Anka

1. Data: 2003-02-16 21:59:59

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Feb 2003, Grzegorz Janoszka wrote:

> Obecnie minimum 2.50.

A możesz zacytować przepis? Bo mnie się 2.45 coś kołacze...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-16 22:00:29

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Feb 2003, Irek Badowski wrote:

> [...]
> macie mieszkania? (oczywiście pytam o te ostatnio budowane przez developerów

Właśnie wybudowane - 2,70.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-16 22:28:16

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> writes:

> Właśnie wybudowane - 2,70.

A tak w ogole, to duzo zalezy od wielkosci mieszkania - pokoj
10-metrowy o wysokosci 2.50 ujdzie, pokoj 25-metrowy te swoje 3 metry
powinien miec.

No i jest kwestia przyzwyczajenia. Ja bym nizszego niz 2.70 nie wzial,
chyba ze za darmo 8-)

MJ

1. Data: 2003-02-17 08:40:28

Od: "Tarka" <r...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <

| A możesz zacytować przepis? Bo mnie się 2.45 coś kołacze...

Dziennik Ustaw nr 75, dział III, rozdział 5
par.72.1
pokoje w budynkach mieszklnych oraz sypialnie 1-4 osobowe w budynkach
zamieszkania zbiorowego - 2,5m (wysokość minimalna w świetle)

Tarka

1. Data: 2003-02-17 17:58:00

Od: "Kali" <m...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Badowski" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2,5 to rzeczywiście tak mało czy to tylko moje wydziwianie- jak wysokie
> macie mieszkania? (oczywiście pytam o te ostatnio budowane przez

Nowe bez położonej podłogi 2,62 m. Duży pokój z aneksem 36 m2 na początku
wydawało się, że jest tak jakoś za nisko. Teraz jak wszystko jest zrobione
jest ok. Takie same wątpliwości miałem z wysokością parapetów czy też blatów
mebli kuchennych. Zacząłem więc porównywać z tym co rodzice mają (budynek z
płyty ~1986) i było prawie to samo więc się nie przejmowałem. Te 3 metry co
niżej stoi napisane to trochę dużo i mało praktycznie jak dla mnie OFC.

Kali

1. Data: 2003-02-18 08:48:50

Od: "zjawa" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moje ma 2,35 ;-( Zaczyna mnie to martwić przy podanych normach. Blok ma 25
lat.

Zjawa

1. Data: 2003-02-18 10:40:14

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zjawa" <z...@w...pl> writes:

> A moje ma 2,35 ;-( Zaczyna mnie to martwić przy podanych normach.
> Blok ma 25 lat.

Sa w Warszawie bloki, gdzie jest chyba 2.20. Dla krasnoludkow...

MJ

Firma Budowlana
SPRZEDAJĘ SILNIKI SPALINOWE DIESLA 2-6kW SZUKAM ODBIORCÓW
prosze o opinie nt garnkow Fissler
ksiazeczka mieszkaniowa?
Jaka pralka ladowana od gory